"Parim Müük 2012" II voor startis

"Parim Müük 2012" teine voor startis 29. augustil ja kestab 10. septembri kell 12ni. Võistlus toimub toimub teaberaporti põhimõttel.

Võistlustules on (tähestikulises järjekorras): Compensa Life, CV Keskus, Diivaniparadiis, Starmani telemarktingi meeskond, Tele2 äriklientide osakond ning Viasati D2D ja F2F meeskond.

Vaadake võitlejate teaberaporteid (white paper) sel samal leheküljel paremas veerus ja tellige need endale!

Võistlejate eesmärk saada võimalikult palju müügikontakte Best Salesi vahendusel.

Mis on teaberaport (ing k white paper) ja kuidas seda müügis kasutatakse?

Madala reklaamitasemega infoleht, mille ülesanne on pakkujale tuua uusi kuumi müügikontakte ja anda lugejale info keerukamate otsuste ja suuremate ostude langetamiseks. Võistlejad koostavad teaberaporti oma toodete/teenuste või nende firma erilise müügitehnoloogia kohta. See jääb võistlejate valikuks.

Kõigil võistlejatel on vabad käed oma firma teaberaportit ise promoda, mis iganes kanalites Twitter, Facebook, LinkedIn, oma kodulehekülg, muud kanalid jne

* Need 3 ettevõtet, mis saavad kõige rohkem kontakte, pääsevad edasi 13. septembri Müügijuhtimise aastakonverentsiraames toimuva võistluse finaali. Võitjale kingib Estonian Air kaks piletit oma otselennule Euroopasse.

Osale arutelus

  • Annika Matson

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Teabevara