Uudne kontaktide kogumine viib müügimeeskonnad finaali

"Parim müük 2012" konkursi II vooru pakkumisi (ingl k whitepaper) on nädala jooksul alla laetud 1762 korral. Liidripositsioonil on hetke seisuga CV Keskuse pakkumine.

Eelmisel nädalal alustasid kuue ettevõtte müügimeeskonnad võistlust finaalikohtade eest "Parim müük 2012" konkursil. Kui esimeses voorus hindas müügioskusi þürii, siis teises voorus on otsustajateks juba potentsiaalsed kliendid. Kuni 10. septembrini pakuvad ettevõtted Best Salesi lehe paremas pooles ehk neljandas veerus allalaadimiseks kasulikke materjale. Selleks tuleb jätta oma kontakt ja anda luba müügipakkumiste tegemiseks. Kolm kõige enam kontakte kogunud ettevõtet pääsevadki finaali.

"Niinimetatud whitepaperi abil müügikontaktide kogumine on uus veebikeskkondades pakutav meetod," kommenteerib protsessi Äripäeva whitepaperite projektijuht Kristjan Orav. Äripäev pakub esimesena Eestis sellisel moel läbi meediakanalite müügikontaktide kogumist. "Ühe nädala kohta on 1762 kontakti väga hea tulemus," arvab Orav.

Esimese nädalaga on liidripositsioonil CV Keskus, mis edestab ülejäänud võistlejaid juba märkimisväärselt. Teisel kohal on Viasat, kuid palju ei jää maha üsna võrdsete tulemustega kolmik: Starman, Compensa Life ja Diivaniparadiis. Veidi rohkem on esimestele järele jõudmiseks vaja pingutada Tele2 meeskonnal, kuid lootusetu seis pole neilgi.

Kolm finaali pääsejat saavad selgeks 10. septembri lõunaks ning "Parim müük 2012" III voor toimub 13. septembril Müügijuhtimise Aastakonverentsil Solarise kinos.

 

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Teabevara