Valdavaim otsemüügi kanal on silmast-silma kontakt

Äripäev palus ajavahemikus 21. kuni 31. august 2012 ettevõtete turundus- ja müügijuhtidele vastata otsemüügi tavasid puudutavale küsimustikule. Siinkohal kokkuvõte uuringu "Otsemüügi korraldus Eesti ettevõtetes" tulemustest.

Juhuvaliku alusel saadeti kutse uuringus osaleda 1000 inimesele, kellest 94 andsid uuringus vastuseid.

Kõige valdavam otsemüügi kanal on silmast-silma kontakt, kuid suurem osa ettevõtetest kasutab samal ajal ka telefonimüüki ja e-kirja postitusi. Otsemüügi maht jääb vahemikku kuni 500 kontakti kuus 77% firmadel, sealjuures uusi kontakte tehakse 81% firmades kuni 100.

Loe uuringust lähemalt Äripäeva teemaveebist Best Marketing

 

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Teabevara