Süüdistused Parim müük 2012 finalistide aadressil

13. septembril oli "Parim müük 2012" kolmel finalistil võimalus teha aktiivmüüki Müügijuhtimise aastakonverentsil osalejatele. Koguti ligi 150 kliendikontakti. Kliendid jäid pakkumist ootama. Mõnele ei ole seda siiani tulnud.

Esimene signaal jõudis toimetusse läbi kommentaariumi. Sellele järgnesid veel kahe konverentsil osaleja pöördumised, kes siiani lubatud pakkumist ootavad. Siiski ei ole Best Salesil alust arvata, et jutt käib kõigist kolmest finalistist. Palusime kontaktide kogujatel, CV Keskusel, Starmanil ja Viasatil, olukorda kommenteerida.

Mida teie firma on teinud Müügijuhtimise Aastakonverentsil kogutud kliendikontaktidega?

CV Keskuse turundusjuht Laura Tammeorg: Suuremale osale ettevõtetele sai pakkumine kohe teele pandud. Hetkel on veel firmasid, kellega ei ole ühendust võetud, kuna kliendid tuli eelnevalt ära segmenteerida ja jaotada kliendihaldurite vahel. Kontaktid, kes olid nö töötajate sihtgrupis ja kellel on CV meie andmebaasis olemas – nende CV-d on antud meie värbamiskonsultandile nagu ka lubasime.

Starmani telefonimüügi valdkonnajuht Magnus Vaht: Müügijuhtimise aastakonverentsil saime Parim Müük 2012 finaalis 41 kliendikontakti. Nendest on tänaseks juba üle poolte liitunud meie ägedate teenustega.

Viasati müügidirektor Aet Viira: Kogutud kliendikontaktid on meie finalisti ehk siis Preediku käes, kes leppis kontakte kogudes klientidega kokku aja ning kontaktivõtmisviisi. Tegemist on Preediku enda müügiga ning seetõttu me kogutud kontakte majasiseselt teiste agentide vahel laiali ei jaganud. Preediku sõnul on enamustega ühendust võetud. Viimastele teeb ta pakkumised selle nädala lõpuks.

Millisel moel olete potentsiaalse kliendiga kontakti võtnud?

Laura: Konkreetse ettevõtte kliendihaldur võttis kontakti telefoni teel, et selgitada soovitud teenus välja ja seejärel saata hinnapakkumine. On saadetud ka kohe hinnapakkumine, kui on teada, mis teenust ettevõte soovib.

Magnus: Helistasime klientidele.

Aet: Preedik on kliendiga ühendust võtnud nii e-maili kui telefoni teel. Vastavalt sellele, kuidas kliendiga kokkulepe jäi.

Milline on teie hinnangul mõistlik aeg müügivihje registreerimisest kontakti loomiseni?

Laura: Meie standard on ühe tööpäeva jooksul. Aga tuleb ka ette erandeid (näiteks kui tuleb sisse korraga palju kontakte).

Magnus: Tõstamaa vanasõna "Tao rauda seni, kui see veel kuum on". Ehk siis potentsiaalse kliendiga võtame ühendust hiljemalt kahe tööpäeva jooksul.

Aet: Lähtume alati kliendiga kokkulepitust.On kontakte, kes on palunud mitte enne uue aasta algust ühendust võtta, kuna majaehitus pooleli ning teenusega liitumine hetkel võimatu. Küll aga on nendel soov pakkumist saada kui maja valmis. Olen seda meelt, et müügivihjega tuleb tegeleda kuni see on “kuum”. Ehk siis võimalikult kiiresti, hiljemalt paari päeva jooksul peale vihje saamist.

Palun teie kommentaari väitele, et potentsiaalsed kliendid ootavad siiani teiepoolset ühenduse võtmist, mida ei ole toimunud.

Laura: Meil on jäänud vaid mõned ettevõtted, kellega ei ole kontakti võetud, kuid selle nädala lõpuks on ka nende vajadus selgitatud ja pakkumine saadetud. Töötaja poolel on CV-d edastatud värbamiskonsultandile.

Magnus: Võin kinnitada, et kõik klientide kontaktid on läbi helistatud. Nagu müügis ikka, siis teatud protsent kontaktidest jääbki erinevatel põhjustel kätte saamata, näiteks on mobiil väljas või siis mingil põhjusel ei ole klient saanud meie kõnele vastata.

Best Salesile on teada finalisti nimi, kelle kliendid siiani pakkumist ootavad. Siiski eeldame, et tegemist on inimliku eksimusega ning kedagi "süüpinki" panna ei taha. Peamine, et kõik kliendid oleksid lõpuks rahul. Loomulikult on selline võistlus ka suur vastutus. Vastutust tunneb ka võistluse korraldajana Best Salesi meeskond.

 

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Teabevara