Kaubamajale toob edu Partnerkaart

Kaubamajade müügitulu kasvas käesoleva aasta kolme kvartaliga 9,1%. Üheks kasvuallikaks on Partnerkaardi boonuspunktide süsteem. 

Kaubamaja AS-i juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul on kliendid arvatust paremini vastu võtnud tänavu maikuus kehtima hakanud lojaalsusprogrammi uuenduse, mis annab Partnerkaardi ostudelt lisasoodustuse boonuspunktide näol 1% ulatuses ostusummast. „Eeldatavalt läheb suures mahus klientide kogutud boonuspunkte käiku aasta lõpus, mis lubab oodata positiivset mõju kontserni majandustulemustele. Partnerkaardi populaarusus on liikunud tõusvas joones - püsiklientide arv kasvas aastases lõikes 8,5% võrra 538 600 inimeseni, mis on märkimisväärne näitaja,“ lisas Raul Puusepp.

Raul Puusepp ütles, et järjest enam kasvava konkurentsi tingimustes on lojaalsete klientide olemasolu ning nende lisandumine igale kaubandusettevõttele üheks nurgakiviks edasise edu kindlustamisel. „Stabiliseerunud majanduskeskkonnas on tarbijate ostuotsuste mõjutajaks kauba hinna kõrval üha olulisemaks saamas ka muud faktorid – olgu tegemist siis valikuvõimaluse, kvaliteedi, tervislikkuse, või ostukeskkonnaga.“

Kaubamajade ärisegmendi 2012. aasta üheksa kuu müügitulu oli 60,3 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama ajaga võrreldes 9,1%. Kaubamajade üheksa kuu kasum oli miljon eurot, mis ületas mullust näitajat kahekordselt. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 9 kuu müügitulu oli 2,7 miljonit eurot, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 33,3%. I.L.U. keti kahjum esimesel üheksal kuul oli 0,4 miljonit eurot. Sellel aastal avas I.L.U kett augustis uue kaupluse Tartus Tasku Keskuses.

Selveri supermarketite 2012. aasta 9 kuu müügitulu oli 243,1 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 3,5%. Selveri keti puhaskasum ulatus antud perioodil 5,6 miljoni euroni, kahanedes aasta varasemaga võrreldes 15,8% võrra. Selverites tehti 2012. aasta 9 kuuga 24,5 miljonit ostu. Selveri ketti kuulub praegu 35 kauplust, lisaks üks gurmeepood. Sellel aastal avatakse veel neli uut kauplust – supermarketid Raplas ja Tartus Vahi kvartalis, kontserni esimene lähikaupluste nišis tegutsema asuv Koduselver Tallinnas Pääskülas ning teine gurmeekauplus Solarise Keskuses. 2013. aastal on Selveril plaanis avada vähemalt kolm uut kauplust.

Tallinna Kaubamaja kontserni autokaubanduse 2012. aasta esimese üheksa kuu müügitulu ilma segmentidevaheliste tehinguteta oli 24,5 miljonit eurot, ületades 72,1% eelmise aasta sama perioodi tulusid. Autokaubanduse üheksa kuu kasumiks kujunes 1,5 miljonit eurot. Kokku müüdi üheksa kuuga 1386 sõidukit ehk 628 autot rohkem kui aasta varem.

Jalatsikaubanduse 2012. aasta üheksa kuu käive oli 10,4 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,3%. Üheksa kuu kahjumiks kujunes 0,3 miljonit eurot, vähenedes aastaga 0,1 miljoni euro võrra. 5. juulil taasavati ABC Kinga kauplus Pärnu Kaubamajakas. Selle aasta novembris avab kontsern Shu kaupluse Viljandis ja teise Shu kaupluse Pärnus ning detsembris ABC Kinga uue kaupluse Tartu Lõunakeskuses.

Kinnisvarade ärisegmendi 2012. aasta 9 kuu kontserniväline müügitulu oli 2,1 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga 4,0%. Kasvu allikaks on Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ üürnike ja üüripindade ümberkorraldamine aasta alguses. Segmendi üheksa kuu puhaskasum oli 4,8 miljonit eurot

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara