Uus müügikontseptsioon: proovi enne, kui ostad

Sony on kogu 2012. aasta vältel otsinud võimalusi, kuidas Eesti tarbija jaoks Sony toodetega tutvumist mugavamaks muuta. Nüüd on kõik kolm Sony Centerit ehitatud ümber ise kogemise kauplusteks: iga seadet saab katsuda ja proovida.

Kõik Sony Centeris väljas olevad seadmed on ühendatud, nii et klient saab Sony ühendatud maailma ise kogeda: magamistuba,
töötuba, elutuba ja köök on koduvõrgu sõlmpunktideks. 

Et pakkuda fännidele ja püsiklientidele veelgi paremat kasutamiskogemust, käivitati Eestis My Sony Club, mille eeliseid saab kasutada ainult Sony Centeri kauplustes. Klubi liikmetele tehakse rohkem eripakkumisi ning neile pakutakse rohkem meelelahutusvõimalusi, teadmisi, juurdepääse, eripakkumisi ja kasutajatuge.

Sony Balti brändikommunikatsiooni ja avalike suhete juht Silvija Veide peab uut suunda jaekaupluste arengus loogiliseks sammuks: „Elektroonikakauplused arenevad selles suunas, et pakkuda kliendile täit kogemust, keskendudes selgelt tarbijale ja teenindusele. Sony Centeri võrgustik on suurepärane koht, kus seda muutust demonstreerida – keskendudes kliendile ja
kasutamiskogemusele."

Lisaks Sony Centeri kaupluste kontseptsiooni muutmisele käivitab Sony alates 1. novembrist Eesti turul VAIO toodete tervikteeninduse, mille raames pakutakse tuge nii VAIO kui ka tahvelarvutite omanikele. Nüüd võib VAIO klient olla kindel, et  ta saab oma Sony VAIO  toodete osas  tuge Sony  autoriseeritud  teenindusest  –  olgu  siis  Sony  Eesti  kõnekeskuse  kaudu  või Sony  Centeri  kauplustest,  mis  tegutsevad  ühtlasi  ka teeninduspunktidena.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Teabevara