"Saku eesmärk on olla suunanäitaja"

Saku Õlletehase AS turundusdirektor Kadri Ärm märkis, et oluline on eristumisstrateegia, et mitte olla järelkäija.

"Eristumise strateegia on oluline. Turul on hinnaliidri ja copy-paste tegijad. See on ka teatud strateegia. Meie püüame juhtida kategooriat, milles toimetame, mitte olla järelkäija. Eristumine ja innovatsioon on oluline ka klassikalisel turul nagu joogiturg ja õlu," rääkis Ärm.

Ärmi hinnangul on õlletootmise äris eristumine selles mõttes lihtsam, et olemas on füüsiline toode. "Pakend, maitse, bränd – need elemendid iseenesest leiavad kas oma tarbija või mitte," märkis Ärm.

"Brändiportfell on Saku Õlletehases lai, me ei ole ühe või kahe brändiga. Oleme püüdnud tootevalikut hoida mitmekesisena ja sellisena, et kataks kõikide õllehuviliste eelistusi. Meie jaoks on tooteportfelli mitmekesisus hästi oluline, samuti innovatsioon ja uued tooted," selgitas Ärm.

Ta lisas, et muidugi on oluline ka kolmas aspekt - tooteportfellist eraldi seisev turundustegevus üldiselt, kuidas teha asja teistmoodi ja põnevamalt ning kuidas teha reklaam ja kommunikatsioon eristuvamaks. "Meie joogid, mitte ainult õlu, on konkurentsitihedad ja globaalsed. Meie püüame mitte halli massiga kaasa minna ja lihtsalt mingit toote teadlikkust tõsta, vaid teha seda ikkagi teistmoodi ja eristuvalt," lausus Ärm.

Äripäeva reedeses turundurubriigis kirjutasime, kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada. Äripäev uuris erinevate sektorite ettevõtetelt, kuidas nemad eristuvad konkurentidest.

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara