Teeninduspersonali saatus selgub 3.12

Seoses teisipäeval avalikustatud koondamisteatega uurisime Estonian Airilt müügi- ja teeninduspersonali vähendamise plaane. Vastab Estonian Airi teenindusjuht Martin Kaerlepp

Kui palju koondatakse müügi- ja teenindusega seotud töötajaid?
Teisipäeval informeeriti firma töötajaid ja avalikkust eelseisvast koondamistest, kuna Estonian Air vähendab lennumahtusid ja lennukite arvu. Nagu teisipäevases teates märgiti, selguvad koondamist puudutavad detailid 3. detsembril.

Millega tagate elementaarsel tasemel klienditeeninduse peale arvestatava hulga ametikohtade koondamist?
Koondamine viiakse läbi proportsioonis lennumahtude vähendamisega.

Mis on saanud/saab teie plaanitavast klienditeenindusprogrammist, mille puudumine tekitas suvel häireid klientidega suhtlemisel?
Uus e-mailide haldusprogramm on tänaseks ellu rakendatud ja lisaks pakub Estonian Air oma klienditeeninduse telefonil ka kõneposti teenust, mille vahendusel saab jätta sõnumeid ja kontaktandmeid, et klienditeenindajad saaksid klientidega ühendust võtta. See aitab meil oluliselt kaasa kõneootejärjekordade vähendamisel.

Teile info saamise eesmärgil helistades tuleb kasutada tasulist telefoni. Kas plaanite hinda tõsta?
Tasulisel telefonil kõnehinna tõstmine täna päevakorral ei ole.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara