Jäta klient ootama, saad tast lahti

Sotsiaalmeedia jõuline roll paneb inimesed vahetumalt ettevõtetega suhtlema – seda nii uute kui ka tradistiooniliste kanalite kaudu. See tähendab, et kunde on nõudlikum – ta tahab suhelda, tema saadetud e-kiri, postitus sotsiaalmeedias või tema telefonikõne nõuab vastust, kirjutab rubriigitoimetuse juht Rivo Sarapik.

Eriti käib see ettevõtete-teenuste kohta, mille klientuur on pigem nooremapoolne. Kinnine toon ehk ootelhoidmine ei hoia kundet, vaid suunab ta konkurendi juurde.

Ometi on osa klienditeeninduseks mõeldud telefoninumbreid selliseid, millel saab teeninduse asemel kutsuvat tooni kuulata.
Tundub, et müüja reklaamib oma andmeid selle pärast, et “nii tehakse, ja teised panevad ka oma numbri veebi”. Samas ainult numbri ülesriputamisest ei piisa. Sellest saab kontakt alles siis, kui sellel keegi firma poolt vastab.
Kui polegi raha kedagi telefonile kundedele vastama panna, sest kassas tuleb ostud läbi lüüa ning tegemist poes muudki, saab osa tööst elektrooniliseks optimeerida. Näiteks ühekordse vaevaga: kataloogi või pakutava valiku veebi riputamisega. Info valikut aitab lihtsustada see, kui seni laekunud küsimuste põhjal kujundada korduma kippuvate küsimuse sektsioon.

Monopoli, kelle juurde peab klient tulema, saavad nautida vähesed. Enamik peab iga kunde ise enda külge siduma. Muidu teeb seda konkurent.

 

 

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Teabevara