Jaekaupmehed kohtuvad tootjatega

Eelmisel nädalal välja kuulutatud seminarile “Kuidas müüa edukalt suurtele jaekettidele?”  müüdi pooled kohad välja esimese kolme päevaga.  Eesti tootjate jaoks on oluline arutelu suuremate jaekettide ostudirektoritega.

Äripäeva müügiveebi Best Salesi poolt korraldataval seminaril esinevad Selveri, Rimi ja ETK ostudirektorid, lisaks saavad sõna mitmed valdkonna eksperdid.

AS Maag Piimatööstus müügidirektori Karin Orri sõnul äratas tema huvi eelkõige see, et kolm  tugevat jaeketti saavad sõna. „Jään põnevusega ootama paneeldiskussiooni. Kuna argipäevased toimetused on kiired ja sageli kalduvad rutiinseks ka läbirääkimised, siis on hea kuulda, mida jaekaubandus, väljudes oma tavapärasest "kestast", peale hinna ja innovaatiliste toodete veel tootjalt ootab,” kirjeldab ta osalemise otsuse peamist põhjust.

ETK ostudirektor Kadi Lainelo, kes esineb ka ise seminaril, peab head koostööd kohalike tootjatega oluliseks. „Kodumaise päritoluga tootevaliku käibe osakaal on kõrgeim värskete kaupade osas, kus moodustab ca 90%. Keskmine kodumaiste toidukaupade osakaal jääb 60% juurde,” toob ta näiteks ETK jaeketi kogemuse kodumaise toodanguga. Lainelo sõnul on läbirääkimistel tootjatega üheks olulisemaks komistuskiviks oskamatus kuulata ja arvestada teise osapoole eesmärkide ja vajadustega. „Eesmärk on ju mõlemal osapoolel sama,  soov rohkem müüa.” leiab ta. Väiksemate tootjate puhul on tema sõnul probleemiks tootjate enda mahtude ja võimaluste realistlik hindamine. ”Huvi saada üle-eestilistesse kampaaniatesse on väga suur. Sellega kaasnevad kohustused ja vastutus tuleb aga tihti väiketootjale üllatusena,” tõdeb ta.

Seminaril tuleb juttu ka kirgi kütvatest private label´i toodetest. Selleteemalise ettekande teeb Rimi Eesti ostudirektor Vaido Padumäe. Veel  hindavad osalemisotsuse teinud tootjad koostööd puudutavate teemade laiemat käsitlemist seminaril . „Hea, et võtsite üheks teemakäsitluseks lepingulised suhted,” toob Orr välja veel ühe olulise ettekande.

Tänaseks on seminarile pooled kohad välja müüdud. Osalemas on näiteks Rõngu Mahl, Meira Eesti, Valio Eesti, Santa Maria, Maag Piimatööstus, Saarioinen Eesti, A. Le Coq, Tere ja paljud teised. Seminar „Kuidas müüa edukalt suurtele jaekettidele?” toimub 19. veebruaril Tallinnas.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

RICKMAN TRADE otsib EESTI TURU MÜÜGIJUHTI

Ariko Reserv OÜ

30. november 2018

Tule ja ole TNT MÜÜGIHÄÄL

Manpower OÜ

22. november 2018

Teabevara