Väldime otseturundust, see on kliendile tülikas

Otseturundus ehk müügipakkumised e-postiaadressidele ei ole hea moodus müügi alustamiseks. Täna aripaev.ee ilmunud intervjuus räägivad alustavad ettevõtjad oma kogemustest.

Üks eelmisel aastal n-ö ilmavalgust näinud ettevõtetest oli Kohviekspress OÜ, mis tegeleb kohvimasinate ja teepaki-sarnaste kohvipatjade maaletoomisega. "Ettevõtte loomine oli seotud sellega, et turul oli näha tühja auku, mille saaks täita. Seega sai kõik alguse toodetest," kommenteeris juhatuse liige Lauri Liik.Liik ja tema abikaasa Ingrid, kes ise kohvipatjade kasutajad, nägid, et nii kohvipatju kui ka -masinaid pakutakse jaemüügis suhteliselt vähe. See motiveeriski neid ettevõtet looma. "Sellist tüüpi kohvimasinaid on väga paljudel, kes on välismaalt masina soetanud. Eestis ei ole see tehnoloogia levinud," lausus Liik.

Ettevõte on ennast siiani reklaaminud teles, raadios ja avalikel üritustel, kuid viimasel ajal piirdunud vaid Facebookiga, kuna reklaamimine on väga kulukas. Kõige suurem üritus ja ühtlasi n-ö avapauk oli osalemine Interjöörimessil. "Me ei ole kasutanud otseturundust ehk teinud pakkumisi e-postiaadressidele. Seda oleme vältinud, sest see on kliendile tülikas," sõnas Liik. Ettevõttesse on perekond pannud nii oma raha kui ka saanud ettevõtlustoetust riigilt. "Need, kes tahavad ettevõtet luua, saavad ka tuge. Oleme Eesti riigile tänulikud," rõhutas Liik.

Liik tõdeb, et ettevõtte käivitamine ongi raskem osa. "Leida hankekanalid ja klientuur. Selleks tuleb reklaami teha, mis on kallis. Kui on olemas püsiklientuur, siis läheb kergemaks," märkis ta.

Kui palju loodi eelmisel aastal uusi ettevõtteid lugege aripaev.ee veebilehelt.

Osale arutelus

  • Alyona Stadnik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara