Baltika sai uue jaemüügijuhi

Baltika Eesti tütarettevõtet Baltman OÜ asus juhtima Pille Põldsam, kel on pikaajaline kogemus moe- ja rõivakaubanduses.

Baltika brändide jaemüük Eesti turul oli möödunud aastal edukas ning müügikasv oli 11%, teatas ettevõte. Baltika turundus- ja müügidivisjoni direktori ning juhatuse liikme Kati Kusmini sõnul kaasatakse Põldsami positsiooni kindlustamiseks ja leidmaks uusi kasvuvõimalusi. "Baltika eesmärk on suurendada Eesti olemasolevate kaupluste kasumlikkust ning käivitada edukalt lähiaastatel avatavad uued kauplused,“ ütles Kusmin.

Põldsami sõnul on Baltika Eesti moekaubanduse lipulaev ning Eesti turg ettevõttele väga oluline koduturg. "Et konkurents on lähima paari aasta jooksul selgelt tihenemas, on positsiooni kindlustamine põnev ja suur väljakutse, millesse annan suurima heameelega oma panuse,“ ütles jaanuari lõpust ametisse asunud Põldsam.

Põldsami vastutada on Baltman OÜ jaemüügi eesmärkide kujundamine ja elluviimine, igapäevane töökorraldus ning müügi- ja teenindusmeeskonna juhtimine. Tal on üle 10aastane kogemus AS Stockmann kontsernis, kus ta oli Seppälä Pärnu kaupluse juhataja, Seppälä Eesti piirkonnajuht ning Seppälä Baltikumi ja Ukraina piirkonnajuht.

Baltman OÜ on Baltika tütarettevõte, mis opereerib 36 kauplust Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas, Jõhvis. Baltman OÜ turustab Baltika moebrände Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman ja Bastion.

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara