80% Eesti turundajatest tahavad tööle välismaale

Täna toimuval Äripäeva turundusveebi Best Marketing konverentsil "Password 2013" läbi viidud küsitlus näitas, et 80% saalis olevatest turundusinimestest sooviksid leida turunduse valdkonnas tööd välismaal.

Konverentsi hommikuses vestlusringis kommenteerisid olukorda Eesti turundus- ja meediavaldkonnasTeliaSonera asepresident Piret Mürk-Dubout, SEB Balti divisjoni  turunduse- ja kommunikatsioonidirektor Karl Multer ning reklaamiekspert ja Tallinna Ülikooli õppejõud Olav Osolin

Kommenteerides saalis läbi viidud gallupi tulemusi kinnitas Piret Mürk, et Eesti turundaja leiab päris hästi tööd välismaal. "Meie turunduaja suudab hallata kogu turundusahelat, me oleme universaalsed. Euroopas teavad turundajad  reeglina ühte lõiku," tõi ta välja eestlaste konkurentsieelised.

Karl Multer arvas, et nii lihtne see asi siiski ei ole: "Välismaal ei ole võimalik kõhutunde pealt asju teha, nagu me siin pigem toimetame. Sa oled nagu "valge leht".  Näen pidevalt 20-30 turundajat Euroopas ringi lendamas, mis moodustab saalis olijatest pea 10%. Ei ole mingi probleem turundajana seal tööd teha, aga kas selleks peab Eestist ära minema?"

Küsimusele, kas ka Eesti reklaamiagentuurid vaatavad pigem välisturge vastas Olav Osolin: "Eesti reklaamiagentuurid on selles küsimuses eriarvamusel. Osad agentuurid soovivad minna teistele turgudele, leida sealt uusi kliente. Teised arvavad, et see on utoopia ja pigem keskendutakse kohalikule turule."

 

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Data Print otsib MÜÜGIJUHTI

Data Print OÜ

05. november 2017

Teabevara