Seminar: Kuidas saada uus toode jaeketti?

Tootmisettevõtete ja suurte jaekettide ühisel kohtumisel valisid osalejad jätkuseminiari teema. Kõige kuumemaks osutus uudistoodetega seonduv. Lisaks oodati teiste suurte kõrval esinema ka Maximat. Me täitsime need soovid.

Tootmisettevõtete ja hulgimüüjate seminaril 8.mail räägitakse detailselt lahti, kuidas käib suurtes jaekettides sisseostuprotsess, jagatakse häid ja halbu kogemusi ning vaieldakse selgeks uute toodete ja tootekampaaniatega seotud vastutus ning riskide ja kulude jaotamine tootjate, maaletoojate ja jaekettide vahel.

Tule kuula ja ütle sõna sekka!

Seminar: Kuidas saada uus toode jaeketti?

Toimub: 8. mail kell 9.30-16.00

Asukoht: hotell Olümpia konverentsikeskus, Tallinn

Eriti oodatud: tootmisettevõtete ja hulgifirmade müügidirektorid ja müügijuhid, B2B sektori müügitöötajad, väiketootjate juhid ja omanikud

Registreerimiseks on mugavaim viis SIIN

Seminari programm  

9.30-10.00 hommikukohv

10.00- 10.40 Kuidas tegelikult valitakse uusi tooteid jaeketti? Rimi Eesti ostudirektor Elen Terras
Detailne ülevaade, kuidas siiski suured jaeketid sisseoste teevad. Millal ostetakse milliseid tooteid? Kuidas käib sisseost puu- ja juurvilja, toidukaupade ja esmatarbekaupade osas? Kes otsustab, millised tooted saavad jaeketti? Kuidas otsustusprotsess käib? Äripäev käis kohapeal asja uurimas ja filmimas. Ostuprotsess live´is!

10. 40- 11.20 Kuidas läbi kampaaniate uut toodet edukalt müüa?Maxima Eesti brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe
Miks on Maxima kampaaniad lühiajalised? Kui tulemuslikud on Maxima kampaaniad? Kas kampaaniate lühiajalisus on ennast õigustanud? Kuidas korraldatakse Maximas kampaaniaid? Millised on uue toote võimalused kampaaniasse saamiseks? `Kui suur on kampaaniate hulk Maximas?

11. 20- 12.00 Eesti jaeketi kaudu Põhjamaadesse. Või on vastupidi?- Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Jorma Rautanen
Milline on eestimaiste ja imporditud uudistoodete vahekord Prisma Peremarketis? Kuidas saada oma uus toode lisaks Eesti jaevõrgule ka sama keti müügipindadele Soomes? Kohalike jaemüüjate võimalik tugi, piiriülesed kampaaniad. Jorma räägib konkreetsetest näidetest, mida neil on pakkuda.

12.00-13.00 lõuna

13.00- 13.40 Möödunud aasta edukamad uudistooted– Nielsen Eesti tegevjuht Margo Kurisoo
Kui suure osa toidu- ja esmatarbekaupade müügist moodustavad uued tooted? Millistes tootegruppides toimub enim tooteuuendusi? Kui vastuvõtlikud on tarbijad uudistoodetele eri tootegruppides? Kust tarbijad saavad infot uute toodete kohta ja milliseid infokanaleid nad eelistavad? Millised olid eelmise aasta edukaimad uued toidu- ja esmatarbekaubad?

13.40- 14.00 Kogemuslood

14.20-14.40 energiapaus

14.40- 16.00 Tippjuhtide debatt: uute toodete ja tootekampaaniatega seotud vastutus, riskide ja kulude jaotamine

Arutelus osalevad:
Selveri tegevjuht Andres Heinver
ETK tegevjuht Jaanus Vihand
Jungent Estonia tegevjuht Mart Liibert
Saku õlletehase tegevjuht Margus Kastein

Õigusliku ekspertiisi teeb Glikman, Alvin & Partnerid advokaadibüroo vandeadvokaat Paul Keres
Osapooli sütitab ja kutsub korrale Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel

Osalustasu:

199 eurot (käibemaksuga 238,80).

Registreerimine:

Registreerimiseks on mugavaim viis SIIN
Info ja registreerimine:
www.bestsales.eeaira.tammemae@aripaev.ee, tel 50 25548
www.kaubandus.ee, maarit@kaubandus.ee, tel 51 44884

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Teabevara