Kiirlaenufirma kulutab reklaamile Tallinki tasemel

Kümne suurema meediareklaamija hulka kerkis mullu kiirlaenuäri Placet Group, mis kulutab kampaaniatele Tallinki ja ETKga võrreldavas mahus.

10 suuremat meediareklaamijat Eestis 2012. aastal TNS Emori andmeil (sulgudes koht mullu)

1. Tele2 Eesti (2)
2. EMT (4)
3. Selver (7)
4. Elisa Eesti (1)
5. Rimi Baltic (6)
6. Procter & Gamble (3)
7. Maxima Eesti (18)
8. Tallink Grupp (9)
9. Placet Grupp (31)
10. ETK

Placet Group kuulub Sergei Astafjevile ja Aleksandr Kostinile. Ettevõte tegeleb kiir- ja tarbimislaenude väljastamisega. 2011. aastal kulutas ettevõte reklaamile 510 000 eurot. 2010. aastal kerkis ettevõte kiire kasvuga Äripäeva Gaselli TOPi.

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmeil kasvas mullu meediareklaamiturg Eestis 0,3% võrra 72,46 mln euroni. Kiireimat kasvu näitas neljas kvartal.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib ELUKINDLUSTUSE JA INVESTEERIMISE NÕUSTAJAT

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

23. jaanuar 2019

SOFTREND GROUP OÜ EKSPORDI MÜÜGIJUHTI

Softrend Group OÜ

10. veebruar 2019

Teabevara