Eelmisel aastal tuli Eesti turule 20 000 uut toodet

Nielsen Eesti poolt läbiviidud tarbijauuringu järgi on eestlane uute toodete osas pigem skeptiline ja ei taha innovaatiliste toodete eest rohkem maksta. Eelmisel aastal tuli Eesti turule 20 000 uut toodet.

 "See on tehniline number, siin võib olla ka nn toote uuendusi või ajutiselt turule toodud kampaaniatooteid," kirjeldas tänasel Äripäeva jaekaupmeeste ja tootjate seminaril turuuuringutega tegeleva Nielsen Eesti tegevjuht Margo Kurisoo.

"Kui tootjad tunnevad, et on raske jaeketti sisse saada, siis tegelikult on lihtsalt uute toodete maht tohutu," rõhutas Kurisoo.

Kõige enam uusi tooteid tuli eelmisel aastal turule ilutoodete kategoorias. "Päris arvestatav hulk tuli ka uusi veine, täpsemalt  779 ja komme näiteks 711," tõi Kurisoo mõned näited.

Kuigi tarbijatele meeldib, et tootjad uusi tooteid pakuvad, siis 65%tarbijatest eelistavad siiski neile tuntud brände ja tooteid. "Eesti inimene ei ole pigem uue toote proovija. Euroopas eelistab neljandik küsitletutest uusi tooteid proovida, Eestis on see näitaja vaid 15%. Samuti selgus uuringust, et eesitmaalane ei ole nõus innovaatiliste toodete eest rohkem maksma," kirjeldas Kurisoo meie turu eripärasid.

"Eestlaste jaoks on uute toodete puhul kõige olulisem ostuotsuse mõjutaja sõprade ja pere soovitus," võttis Kurisoo teema kokku.

 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara