Prof Parvinen: uudiskirjad on kasutud

Eelmisel nädalal toimunud koolitusel "Kogu tõde müügist" ütles prof Parvinen vastuseks kuulaja küsimusele, et uudiskirjad on tema hinnangul kasutud, kui need ei ole kohandatud saajatele.

Järgnevalt on toodud prof Parvineni vastused koolitusel esitatud küsimustele.

Mida arvate klientidele uudiskirjade saatmise tähtsusest ja väärtusest? Kas see on hea kanal?

Uudiskirjad on kasutud, kui ei ole kohandatud saajale. Sihipäraste, kohandatud e-kirjadega müümine on üliproduktiivne. Vaata: www.persuasionapi.com

Individualiseeritud hinnakujundus: Kudas seletada kliendile, et ta peab sõbrast rohkem maksma?

Üldiselt tuleks öelda, et nad mõlemad maksavad vähem kui teised inimesed.

CRM'i tulevik Skandinaavias? Kas kasumlikkus tõuseb või langeb? Kas vajadus keerukamatesse projektipõhistesse ettevõtetesse tehnoloogiat integreerida on kasvamas või kahanemas?

CRM süsteemid on mõeldud müümiseks, mitte projektijuhtimiseks. Väga suurte ettevõtete puhul on CRM'i kasutamine keeruline ka müügis. Näen palju projektiettevõtteid, kes on ostnud CRM süsteemi ja ei kasuta seda hästi. Projektiettevõtete jaoks on vaja erinevat, lihtsamat CRM lähenemist.Üks hea idee on võtta CRM integraator/konsultant, kuid mitte osta tarkvara!

Kas globaliseerumine muudab geograafilise kliendi ostukäitumise sarnasemaks või erinevamaks?

Sarnasemaks, kuid kasumlikkus on erinevates ostuprotsessides.


 

Milline on parim viis läheneda karmile kliendile "vanakooli" traditsioonilisest tööstusest, näiteks terasetööstusest?

Emotsionaalne intelligentsus, modernne lähenemine ja paindlikud väärtuskalkulaatorid. Üldiselt ärge neilt mingisugust kannatlikkust oodake.

Kui pika hinnapäringule vastamise aja juures hakkab klient huvi kaotama? Kas teil on selle kohta empiirilist infot? (B2B situatsioonides on keskmine produktsiooniaeg 3-4 nädalat)

Proovige kolmefaasilisi vastuseid. Midagi otsekohe, küsimused varsti pärast seda ning koos sellega lubadus vastuse kuupäeva kohta, lõplik vastus üks päev enne lubatud aega.

Millised on need head kliendi väärtuse kalkulaatorid (iPadile) millest rääkisite?

Salesframe Salesinteractive'i poolt on näide moodsast tehnoloogiast.

 


 

 

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Digitrükk is looking for a EXPORT SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

02. oktoober 2017

Maxima otsib MÜÜGI- JA TURUNDUSDIREKTORIT

Maxima Eesti OÜ

25. september 2017

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Teabevara