Müügijuhtimise aastakonverents "Läbimurre"

Selle aasta Müügijuhtimise aastakonverentsil on rahvusvahelist hõngu, valmistume läbimurdeks nii kohalikul turul kui välisturgudel. Konverents toimub 19. -20. septembril. Vaadake programmi!

Müügilood tulevad inimestelt, kes on jõudnud suurele areenile. Mida nad teevad teisiti? Millised on täna meie müügiorganisatsioonide ja juhtide piirangud ja võimalused? Kuidas saada lahti masu krambist?

Esimest korda koostab Äripäev Eesti ettevõtete Müügi TOPi. Võitjad kuulutatakse välja Müügijuhtimise aastakonverentsil 19. septembril.

Aeg: 19.-20. september 2013
Koht: kino Artise saalis Estonia pst 9 Tallinnas
Eriti oodatud: müügidirektorid, müügijuhid, väiksemate firmade juhid, ekspordijuhid, müügiinimesed

Konverentsi ingliskeelsetel ettekannetel on sünkroontõlge eesti keelde.

Konverentsi programm 19. september

09.00 tervitus ja hommikukohv

09.30 Eesti ettevõtete Müügi TOP, võitjaid tervitab majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts

I sessioon: müük 2014

10.00 Võimalused ja riskid majanduses aastal 2014, sõltumatu majandusanalüütik Maris Lauri

10.30 Muutused tarbijate ootustes, Euromonitor International Baltikumi regiooni analüütik Roberta Kniuipyte (Leedu)

11.00 Läbimurre: tippjuhtide kogemuslood ja soovitused,  Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder, pikaaegne Põltsamaa Felixi juht Anti Orav, tehnoloogia-ettevõtja ja startup´i GateMe nõukogu esimees Raido Pikkar, Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen

I sessiooni olulised küsimused: Ees seisab järgmise aasta müügiplaanide tegemine. Millised ratsionaalsed argumendid kaitsevad meid liiga kõrgete müügieesmärkide eest? Millised on uued võimalused eristumiseks ja eduks? Eesmärgiks on aasta 2014 müügis sihtida võimalikult täpselt ja teha seda teadlikult ning argumenteeritult. Esimeses osas anname müügivaldkonna juhtidele argumendid aasta 2014 plaanide seadmiseks.Esitame tippjuhtidele väljakutse otsida lahendusi Eesti ettevõtete madalatele efektiivsusele. Selle taga seisab palkade kasv ja konkurentsivõime.

11.45-12.45 lõuna

II sessioon: müügitöötaja 2014

12.45 Muutunud müük,
sõltumatu müügiekspert Hard Perk

13.15 Mille poolest erineb  müügimees Inglismaal ja Eestis? Müügipraktik Madis Kiho (UK)

13.45 Mida teevad tippmüüjad teisiti? Bonnier grupp Julia Söderman (Rootsi)

II sessiooni olulised küsimused: Müügile suunatud ootused on ajas oluliselt muutunud, nii ka müügitöötaja ise. Milline on XXI sajandi müügitöötaja ja mida ta teeb täna teisiti kui 15 aastat tagasi? Kas teie organisatsioon on läbilöögivõimeline või olete ikka veel kinni iganenud müügitehnikates? Küsime sel korral vastuseid praktikutelt nii meilt kui mujalt.

14.15-14.45  energiapaus

III sessioon: müügijuht 2014

14.45 Kuidas ennast läbimurdeks programmeerida?
(esitlused)

15.15 Kuidas juhtida staare? Riigikogu esimees Ene Ergma

15.45 Kuidas avada loovus? Inspiratsioonikoolitaja Teo Hären (Rootsi)

16.15-16.40 Üllatuskülaline

III sessiooni olulised küsimused: Müügijuhtidelt oodatakse palju, nende tööst sõltub sageli äriorganisatsiooni edu. Konverentsil otsitakse häid lahendusi müügijuhtide töövõime hoidmiseks olukorras, kus ületunnid on tavapärased ja erinevate tööde hulk kisub ribadeks. Kuidas tulla toime väljakutsetega? Kuidas ennast jagada? Samal ajal oodatakse müügijuhilt eristuva ja innovaatilise müügistrateegia kujundamist. Kuidas avada loovus endas ja oma inimestes?

Konverentsi juhivad Äripäeva müügiveebi Best Sales toimetaja Aira Tammemäe ja www.eduelamus.ee motivatsioonikoolitaja Alar Ojastu.

Müügijuhtimise aastakonverentsi õhtune programm

19.09 kell 19.00-22.00
• Müügijuhtide pokkeriturniir
• Parim müük 2013-interaktiivne müügimeeskondade võistlus

Müügijuhtimise aastakonverentsi programm 20.09 Meistriklassid

09.30 tervitus ja hommikukohv

10.00-11.30  Maris Lauri (Eesti): Mida arvestada 2014 müügiplaanide tegemisel?
Maris Lauri on Eesti majandusanalüütik, kes peale pikaajalist tööd panganduses asutas aastal 2011 sõltumatu analüütikuna oma ettevõtte. Ta on hinnatud esineja Eesti suurematel ärikonverentsidel ja tema ekspertarvamus ilmestab sageli ka Äripäeva lehekülgi. Palusime temalt nõu ja tuge aasta 2014 sihtide seadmisel. Meistriklassis jagatakse informatsiooni, mis toetab järgmise aasta müügiplaanide tegemist.

11.30-12.00 energiapaus

12.00-13.00 Roberta Kniuipyte (Leedu): Tarbijate ootused - olevik ja tulevikutrendid
Roberta Kniuipyte esindab Euromonitor Internationali,  ärianalüüsi liidrit globaalsel turul. Ta vastutab tarbijate käitumist puudutavate teadusuuringute eest  Eestis, Lätis ja Leedus. Meistriklassis räägitakse olulistest trendidest ja arengutest läbi numbrite FMCG sektoris, nagu näiteks toidukaubad, joogid, jaekaubandus, ilutooted, tubakas, alkohol jne. Erinevad uuringud avavad tarbijate muutunud ootused kauba ja müüja valikul.

13.00-14.00 lõuna

14.00-15.30 Teo Hären (Rootsi): Kuidas avada oma müügimeeskonna loovus?
Teo Hären on ettevõtja, konsultant ja koolitaja, kelle kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust. 2006. aastal nimetati ta Rootsi üheks kõige inspireerivamaks inimeseks ja 2007. aastal Aasta Esinejaks Rootsis.  Meistriklassis avab Teo Hären loovuse võluväe, mis on müügitöös olulisem kui ükskõik milline õpitud müügitehnika. Kuidas leida, avada ja kasutada loovust müügis?

Osalustasu:

Osalemine ühel päeval 259 eurot (käibemaksuga 310,80)

Osalemine kahel päeval 359 eurot (käibemaksuga 430,80)

Registreerimine ja info:

Registreerimiseks on kõige mugavam võimalusSIIN
Osalemissoovi saate edastada Best Salesi toimetajale Aira Tammemäele
e-post: aira.tammemae@aripaev.ee
tel: +372 5025548

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Hilleberg is looking for an QUALITY MANAGER

Finesta Baltic OÜ

19. oktoober 2017

Teabevara