Kliendid valivad ise uudiskirja sisu

Eelmisel nädalal ütles müügiprofessor Petri Parvinen Eestis läbiviidud koolitusel, et Uudiskirjad on kasutud, kui need ei arvesta täpselt saaja huvisid. Kristiine kaubanduskeskus käivitas just sellise täpselt sihitud rakenduse.

"Käivitasime Eesti esimese Facebooki rakenduse “Minu Moodi Kristiine”, mis võimaldab kliendil ise valida, milliste kaupluste uudiseid ja eripakkumisi tellida ja jälgida," kirjutas Kristiine kaubanduskeskus oma pressiteates.

Kristiine kaubanduskeskuse turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul võimaldab selline rakendus oluliselt piirata soovimatu reklaami laekumist ning annab samal ajal tarbijale võimaluse heade pakkumistega kursis olla.
 
“Iga Kristiine keskuse Facebooki lehekülje jälgija saab nüüd ise valida, milliste kaupluste kohta soovib ta personaalselt informatsiooni saada. Jaotasime kauplused liikideks, mis tähendab, et valikut saab teha ka valdkonniti - sõltuvalt sellest, kas klient soovib saada informatsiooni ilu- ja moetoodetest või hoopis spordi- ja kodukaupadest,” nentis Seppel.
 
Rakendus võimaldab valida infot pakkumiste ja kampaaniate kohta kümnest erinevast kategooriast: mood, ilu, sport, tervis, lapsed, kodu, vaba aeg, teenused, restoranid ja toidupoed. Kui klient ei soovi ühes kategoorias kõikide kaupluste kohta infot saada, saab ta nimekirjast valida just temale enim huvi pakkuvad kauplused.
 
Seppeli sõnul on erinevate kaupluste ja müüjate poolt saadetavate uudiskirjade ja kampaaniate info maht viimasel ajal tänu sotsiaalmeedia arengule hüppeliselt kasvanud ning tihtilugu ei märgata nende hulgas tõepoolest kasulikke ja vajalikke pakkumisi, mis annaksid võimaluse väljaminekute pealt oluliselt säästa.
 
“Minu Moodi Kristiine” rakendus aitab sellist informatsiooni liigitada just enda huve silmas pidades ning seeläbi muuta pakkumistes ja kampaaniates orienteerumine loogilisemaks ja mugavamaks,” lisas Seppel.
 
Kokku jälgib Kristiine keskuse Facebooki lehekülge ligi 24 tuhat inimest.

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara