Eesti rõivaturul langesid hinnad 20%

Eestis üle 8000 ruutmeetrit kaubanduspinda haldav LPP Retail Estonia ühtlustas hinnad LPP kontserni teiste turgude tasemega, mis kohaliku lõpptarbija jaoks tähendab kuni 20% suurust hinnalangust.

Kaubanduspinnalt Eesti suurimaks rõivamüüjaks kerkinud LPP Retail Estonia viis kaubamärkide Reserved, Mohito, Cropp ja House hinnad emafirma LPP Capital Groupi teiste turgudega samale tasemele.
 
LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liikme Hendrik I. Passi sõnul näitavad Eestis läbiviidud kliendirahulolu uuringud, et kolmandik tarbijatest tahab näha poodides odavamaid hindu ning hindade ühtlustamine tähendab Eesti tarbijatele kuni 20% suurust hinnalangust, mis on Passi sõnul turu jaoks väga oluline, kuna puudutab väga laia tarbijaskonda – eelmisel aastal külastas Eestis asuvaid LPP Retail Estonia kauplusi kokku umbes 6 miljonit inimest, kes sooritasid enam kui 708 000 ostu ning soetasid enam kui 1,1 miljonit toodet.
 
“Hinnataseme ühtlustamine Euroopa Liidus on uus arengusuund jaekaubanduses ning meie ettevõtte sisseostu- ja hinnapoliitika muutmine on antud valdkonnas esimene Eesti turul tehtud samm. Nüüdsest kõigis EL-riikides, kus on esindatud LPP Groupile kuuluvad kaubamärgid, on kaubale paigaldatud ühtsed hinnasildid nii, et hinnatase näiteks Reservedi või Mohito kauplustes Tallinnas ei erine samade kaubamärkide hinnatasemest Prahas või Budapestis,” ütles Pass.
 
Hendrik I. Pass lisas, et sõltuvalt erinevate valuutade kursist või erinevate riikide käibemaksu eripärast võib hindades küll esineda protsendipunktine vahe, kuid üldplaanis hindade tasemed ühtlustusid.

LPP Retail Estonia OÜ on juhtiv rõivaste jaekaubanduse ettevõte Eestis, mis toob maale Reserved, Mohito, House ja Cropp kaubamärke ning haldab üle 8000 ruutmeetri kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd kokku 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte 2002. aasta veebruaris.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Teabevara