Müügiaasta 2014 ei tule liiga uljas

Makroanalüütiku Maris Lauri sõnul tuleb plaanide tegemisel arvestada, et eelmistele kümnenditele omaste kasvunumbrite aeg on möödas. Baltika müügidirektor Kati Kusmin soovitab hoolikalt majanduses toimuvat jälgida.

Maris Lauri hinnangul tuleb aastaks 2014 teha mitu plaani, mis arvestaksid erinevate kasvuvõimaluste ja riskidega. Loomulikult tuleb  plaanidel ka regulaarselt silma peal hoida. „Ei tasu olla liialt uljas, kuid liigne tagasihoidliku pole ka asjakohane,“ võtab Lauri oma soovituse aastaks 2014 kokku.

Kati Kusmin on aastale 2014 mõeldes üldjoontes sama meelt, ta peab tähtsaks pidevalt jälgida oma ettevõtte jaoks olulisi märke majanduse muutumisest. „Eriti puudutab see eksportijaid - sisekaubandusele orienteeritud ettevõtetel on natuke rohkem reageerimisaega ning nemad võivad aasta alguses ehk veel soodsat majanduskliimat nautida,“ arvab Kusmin.

Lugege müügiprognoosidest pikemalt tänase Äripäeva vahel ilmunud müügiteemalisest erilehest.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

INTRUM otsib AKTIIVSET B2B MÜÜGIJUHTI

Tripod Grupp OÜ

25. juuli 2018

Teabevara