Kuidas ja mida arendada müügitöötajas?

Soovitusi jagavad Müügijuhtimise aastakonverentsil esinevad praktikud Hard Perk, Madis Kiho

Usu enda inimeste võimekusse ja anda käitumise kohta kohest siirast tagasisidet, nii head kui halba.

Müümisel on kõige tähtsam müüja enda isiksus. Müüja peab ostjale meeldima, muidu ostja ei osta. Kaup, kvaliteet, hind, garantiid jms on alles siis olulised, kui müüja on ostjale vastuvõetav.

Kui ostja mõistab, et müügiesindaja tõesti soovib tema probleemile parimat lahendust leida, alles siis võib sealt tehingut loota.

Töötajate arendamine ei tohi tappa isiksust.

Nõudmised müügiesindajatele võivad küll olla samad, kuid iga müüja lähenemine kliendile peaks olema vaba.

Osale arutelus

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Teabevara