Milline on suurim müügiprobleem?

Äripäeva müügiveeb bestsales.ee uuris, milline on müügijuhtide hinnangul hetkel Eesti müügiorganisatsioonide suurim probleem, mille lahendamine tooks kaasa müügitulemuste olulise kasvu.

Maag müügidirektor Valdis Noppel:
Värskete toiduainete sektoris on selleks koguahela operatiivsus: planeerimine - tootmine - logistika - kaubandus. Eelnevalt muidugi sünergia saavutamine tootearenduse ja turundusega.

AS Schenker  müügiosakonna juhataja Kristiina Joost:
Müük toimub inimeste vahel ja seoses sellega on kõige olulisem väga hea meeskond. Lisaks müügipädevusele on veel oluline olla logistika valdkonna hea spetsialist.

Elektroskandia Baltics müügidirektor Timo Raimla:
Tarneahela juhtimine ja efektiivistamine eesmärgiga jõuda kliendile lähemale.

Mida Sina arvad? Lisa oma kommentaar.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

GLAMOX otsib MÜÜGIINSENERI

Fontes PMP OÜ

29. mai 2018

Teabevara