Milline on suurim müügiprobleem?

Äripäeva müügiveeb bestsales.ee uuris, milline on müügijuhtide hinnangul hetkel Eesti müügiorganisatsioonide suurim probleem, mille lahendamine tooks kaasa müügitulemuste olulise kasvu.

Maag müügidirektor Valdis Noppel:
Värskete toiduainete sektoris on selleks koguahela operatiivsus: planeerimine - tootmine - logistika - kaubandus. Eelnevalt muidugi sünergia saavutamine tootearenduse ja turundusega.

AS Schenker  müügiosakonna juhataja Kristiina Joost:
Müük toimub inimeste vahel ja seoses sellega on kõige olulisem väga hea meeskond. Lisaks müügipädevusele on veel oluline olla logistika valdkonna hea spetsialist.

Elektroskandia Baltics müügidirektor Timo Raimla:
Tarneahela juhtimine ja efektiivistamine eesmärgiga jõuda kliendile lähemale.

Mida Sina arvad? Lisa oma kommentaar.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Teabevara