7 väärt mõtet müügist Brian Tracy koolituselt

Koolituse „Sales Mastery Day“ esimeses osas jagas Tracy soovitusi müügitöö tulemuslikkuse tõstmiseks.

1. Inimesed, kes teenivad vähe, raha on sageli ise teinud otsuse vähe raha teenida. Ainus asi mida peate tegema, et oma sissetulekut tõsta, on otsus. Tüüpilised vastused, mida antakse: „Kas tahate rohkem teenid?“ Vastus:“ Jah!“ Küsimus: „Kas olete teinud otsuse rohkem teenida?“ Vastus: „ Ma loodan, vaatan, oleneb jne.“  See ei ole otsus!

2. Selleks, et astuda arenguredelile, tuleb endale esitada üks küsimus: Kui üleöö saaksin juurde ühe oskuse, mis tagaks edu, siis milline see on. Pange see vastus kirja. Oskus, mida sa kõige rohkem tahaksid, on hetkel sinu suurim nõrkus. Selle oskuse lihvimisele tuleb panna kogu energia, seal on peidus kõige suurem potentsiaal. Kui investeerite 10 tundi nädalas enesearengusse, siis ronite arenguredelil üles, kui seda ei tee, siis mitte.

3. Need, kes hästi müüvad on edukad, need, kes ei suuda müüa ei ole edukad. Olenemata, millises valdkonnas või millisel positsioonil inimene töötab. Müügioskus garanteerib alati töö ja sissetuleku.

4. Müügiinimese elutsükli uuringust: kui müüki alustada läheb väga palju energiat klientide otsimisele. Järgmine on edukuse etapp, kohtumisi tehakse palju ja müügitulemused on head. Kui müügiinimesed on juba edukad ja siis hakkavad nad helistama pigem vanadele klientidele, läbimüük enam ei kasva, pigem hakkab langema. Sinna jõudmine võtab aega keskmiselt 18 kuud.

5. Müügimees peab minema välja ja küsima raha, aga sul peab olema väga hea põhjus seda küsida. Te ei tööta, kui te lihtsalt istute oma büroos. Sotsiaalvõrgustik tegelikult ei toimi. Kui istute peale tööd sotsiaalvõrgustikes, siis raiskate oma elu. Mitte keegi seal olijatest ei osta teilt midagi. Ainus aeg, mil töötate on see, kui seisate silmitsi kliendiga.

6. Müügiinimene müüb päevas keskmiselt vaid 90 minutit, seda näitavad uuringud vahemikus 2008-2011. Tegelik müük on see, kui võtate kontakti, esitlete ja küsite oma toote või teenuse eest raha. Mitu minutit päevas te neid tegevusi teete, sellest sõltub teie sissetulek.

7. Hea klient on see, kes mõistliku perioodi jooksul tõesti ostab. Ärge helistage lõpmatuseni.  On teatud omadusi, mille kaudu tunneb ära potentsiaalse kliendi:
- Tal on kohene vajadus , inimesi ei ole vaja veenda, on vaja leida need õiged kliendid;
- Iga toode või teenus on mingi probleemi lahendus. Potentsiaalsel kliendil on see probleem praegu ja see tekitab talle muret. Teie peate selle probleemi tuvastama ja pakkuma lahenduse;
- Te meeldite talle, ta usub teid. Peamine põhjus, miks ei osteta on see, et klient ei usalda sind.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara