Kired EASi „Matrjoðkade" ümber

Palju poleemikat põhjustanud EASi „Matrjoðkade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoðkade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. 

Mulle iseenesest absurdihuumor meeldib. Minu arvates on liig pidada „Matroðkade“ filme solvavateks või lausa seksistlikeks. Kindlasti ei pea Eestit tutvustav reklaam olema tõsine ja kliðeedele tuginev. Probleem on hoopis idee puudumises. Reklaamis huumori kasutamisega on lugu sedaviisi, et nali peab toetama reklaami (müügi)sõnumit. Muidu on tegemist lihtsalt sponsored joke’iga.

Loe edasi http://www.best-marketing.ee/article/2013/11/25/matrjoskade-reklaami-peamine-hada-on-keskse-idee-puudumine


Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Globalsun otsib päevitus- ja ilutoodete MÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

05. oktoober 2017

Post11 otsib MÜÜGIOSAKONNA JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

27. september 2017

ESSVE Estonia otsib TURUNDUSJUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

01. oktoober 2017

Teabevara