Kired EASi „Matrjoðkade" ümber

Palju poleemikat põhjustanud EASi „Matrjoðkade“ kampaania puhul on diskussiooni põhirõhk olnud seni suunatud kahele asjale: kriitikud arvavad, et reklaam on kohatu, mõttetu ja solvav, „Matrjoðkade“ pooldajad aga spinnivad teema osavalt Veronika Pekurina modellikarjäärile. 

Mulle iseenesest absurdihuumor meeldib. Minu arvates on liig pidada „Matroðkade“ filme solvavateks või lausa seksistlikeks. Kindlasti ei pea Eestit tutvustav reklaam olema tõsine ja kliðeedele tuginev. Probleem on hoopis idee puudumises. Reklaamis huumori kasutamisega on lugu sedaviisi, et nali peab toetama reklaami (müügi)sõnumit. Muidu on tegemist lihtsalt sponsored joke’iga.

Loe edasi http://www.best-marketing.ee/article/2013/11/25/matrjoskade-reklaami-peamine-hada-on-keskse-idee-puudumine


Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara