Eduka müügi alus on paindlikkus

Edukas müügiinimene on paindlik, saab aru enda klientidest, omab täielikku usku enda tootesse ning kasutab enda oskusi müügi kindlustamiseks, rääkis koolitaja Gordon Fyfe.

Fyfe tõi intervjuus välja, et müügi trend jaguneb kaheks. „Üks kategooria on luksuskaubad, mis müüvad igal ajal samamoodi ning teine kategooria on ülejäänud turg, kus inimesed hindavad raha väärtust, häid pakkumisi ja head kvaliteeti,“ rääkid Fyfe.

Vaata, mida veel koolitaja Gordon Fyfe intervjuus rääkis:

Millised on hetkel peamised trendid müügis?
Ma ütleks, et seal on kaks peamist trendi. Üks kategooria on luksuskaubad, kus tooted müüvad igal ajal samamoodi, mis iganes majanduses parajasti juhtub. Teine kategooria on ülejäänud turg, mis mõjutab suurem osa inimesi. Selles kategoorias hinnatakse raha väärtust, häid pakkumisi ja head kvaliteeti.

Mis on peamised punktid, millega on võimalik saavutada usalduslik müük?
Kõige tähtsam on selgeks teha kliendi vajadused. Siis tuleb kuulata ja küsida küsimusi, et kliendi esmavajadused oleksid täidetud.
Seejuures tuleb kindlasti endast aru saada, mis sind ennast kõige rohkem motiveerib kõige selle juures. Inimestega suheldes tuleb olla empaatiavõimeline ning aru saada, mis mõjutab sinu enda enesekindlust.

Milline müügiinimene on kõige edukam ja miks? (agressiivne, jutukas, nutikas, tagasihoidlik)
Edukas müügiinimene on paindlik, kes saab aru kliendist, omab täielikku usku tootesse, mida ta müüb ning kasutab enda oskusi müügi kindlustamiseks. Samas müügiinimene peab vahest olema ka tagasihoidlik ja jutukas ning olema enesekindel (mitte agressiivne). Nutikas olemine tähendab paindlikust ja kohanemisvõimelisust.

Varasematel aegadel on palju juttu olnud võtmeklientide hoidmisest ja programmidest. Kas Teie arvates on need ka tänapäevases müügis olulised ja kas sinna tehtavad investeeringud tasuvad end ikkagi ära?
Ma arvan, et enamus inimesi hindavad raha väärtust. Otsitakse häid pakkumisi, soovitakse saada hea kvaliteediga tooteid õiglase hinna eest. Inimesed otsivad üha enam paremaid pakkumisi ja keskenduvad vähem lojaalsusprogrammidele. Seda tehakse juhul, kui lojaalsusprogramm ise ei pakku kliendile parimat hinda. Näiteks: enamus inimestel on rohkem kui üks supermarketi kliendikaart. See ei tähenda seda, et lojaalsusprogramm ei tööta, vaid seda et inimesed otsivad kvaliteetsete toodete häid pakkumisi ning supermarketid peavad üha rohkem töötama selle nimel, et hoida enda kliendibaasi.

Millised on soovitused müügiinimestele 2014 aastaks?
Müügiinimesed peavad hoidma enda oskused värsketena, et püsida konkurentsis. Oskuste lihvimine aitab aru saada enda tugevatest külgedest ja tegeleda rohkem nende oskuste parendamisega, mis vajavad arendamist. Majandus jätkab ka 2014. aastal kasvamist ning sul ei ole kindlasti soovi, selles kõrvalseisjaks jääda.

29. jaanuaril teeb koolitaja Gordon Fyfe poolepäevase loengu programmi, mis keskendub värskele vaatele nõuandlikus müügis. Koolitusel õpetatakse, mil moel uuesti kliendisuhetele keskenduda ning müümisele läheneda. Uute vaatenurkade abil selgitatakse, kuidas iga võimalust ära kasutades jõuda kvaliteetseima müügitulemuseni. Vaata täpsemat infot SIIT.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara