Tähtsad vihjed aastaks 2014

Paar nädalat on uut müügiaastat juba tehtud ja paljudel on kindlasti mõtetes, kas sel aastal müügivaldkonnas midagi teistmoodi ka peaks tegema?

Mercuri võttis eelmisel aastal taas ette teha Eesti Müügibaromeetrit. Lisaks tavapärastele kokkuvõtetele saab selle põhjal kindlasti ka väga edukalt “tulevikku ennustada”. Võimaluse korral vastata küsimustikule ning vastuste abil saame ka tulevikus Teieni tuua Müügibaromeetri tulemused.

Siin on infograafik, väikeste vihjetega käesolevaks aastaks kõigile, kel müügiga pistmist, omanikust müügiesindaja ning teenindajani.

KESKENDU EFEKTIIVSUSELE, koondindeksid on "punases"

Müügistrateegiad ei jõua müüjateni, eesmärkide saavutamise viisid on hägused, need peavad olema läbimõeldud, planeerida alles lähtudes analüüsist. Tihti ei mõisteta, kuidas muutunud oludes müügitiimi arendada.

Müügijuhtimises rõhk tegevuste juhtimisele, müüjad vajavad tuge tegutsemises, mida 2013. aastal pole nad piisavalt saanud.

Müügi teostamiseks tuleb välja arendada toimivad süsteemid uute klientide võitmiseks ning praeguste hoidmiseks. Eesmärgid tunduvad müüjatele ebareaalsed. Samas ei teata, mida teha kordusostude tagamiseks.

VASTAJATE LÄBILÕIGE

PEAMISED VÄLJAKUTSED

2014. aasta peamured on seotud praeguste klientide hoidmise ja uute võitmisega. Sisemiselt on käes aeg üle vaadata müügijuhtimise võimekused. Tehingumüügid ei kesta, partnerluse tagamiseks õpi tundma klienti.

VISIITE NÄDALAS

RÕÕMUS NOOT

Müügitöös on kõvasti kasutamata potentsiaali kui küsimusele "Kas ostvatele klientidele saab rohkem müüa?" tulevad positiivsed vastused.

 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara