UUS: Tootjate ja jaekettide seminar „Kuidas teha jaekettides edukaid kampaaniaid?“

Selle tootjate, hulgimüüjate ja jaekettide seminari fookuses on tootekampaaniad suurtes jaekettides ning õiged prognoosid.

Lisaks on seminari oluline osa spetsiaalselt ettevalmistatud networking, mille käigus on võimalik luua ja arendada kontakte ning esitada oma küsimusi suurte jaekettide esindajatele. Esmakordselt avaldatakse ka uuringu "Kaup otsas" tulemused. Palju on poelettidel tegelikult "auke"?

Mis on sellel seminaril erilist?

- Seminari teemad on kuumad, valitud tootjate ja hulgikaupmeeste poolt detsembris läbiviidud küsitluse käigus;

- Kohal on ka need jaeketid, kes varasematel seminaridel pole esinenud:

- Osalejate arv on piiratud, on rohkem ruumi ja aega olulisi teemasid arutada;

- Spetsiaalne aeg individuaalseteks vestlusteks ning kontaktide loomiseks;

- Kohtute ka jaekettide uute otsustajatega.
 

Aeg: 28. veebruar 2014 kell 9.30-16.00

Koht: Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11a, Tallinn

Eriti oodatud: Eesti tootjad ja hulgikaupmehed

Registreerimiseks on kõige mugavam võimalus SIIN

Seminari programm

10.00-10.45 Mille järgi teevad ostjad oma valikuid? Emori uuringuekspert Kersten Jõgi

Emor annab uuringutele toetudes ülevaate ostjate hoiakute dünaamikast. Millised on lõpptarbija valikukriteeriumid? Millised on olulisemad muutused lähitulevikus?

10.45- 11.15 Tee jaekettides midagi uut!– Momentum Estonia tegevjuht Kristjan Kaleviste

Kristjan Kaleviste toob näiteid erinevatest edukatest kampaaniatest, mida saab ka edukalt Eestis kasutada, kuid seda ei ole veel tehtud. Kuidas eristuda enda toodetega ja paista silma teiste sarnaste seast? Milliste võtetega saab tootja jaeketis silma paista?

11.15- 11.30 Kogemuslugu: Kuidas toimib koostöö jaekettidega väljaspool Eestit

Erilised kogemused ja huvitavad näited, kuidas aetakse asju piiri taga. Millega peab arvestama välisturgudele minnes? Ehk on meil põhjust Eestis jaekettidega koostöö üle uhkust tunda...

11.30 – 12.00 Uuringu "Kaup otsas" tulemused. Dive Estonia juhatuse liige Kerli Soosaar

Esmakordselt viis Äripäev läbi uuringu kauplustes, et fikseerida reaalses ostukeskkonnas, kuivõrd on kaubad tegelikult saadaval. Kui palju on riiulitel "auke"? Näitame kokkuvõtet nii sõnas kui pildis.

12.00- 13.00 lõuna

13.00- 13.45 Üllatusmäng

13.45- 14.15 Kuidas tõsta teenindustaset ning vältida tarneauke? Telema tegevjuht Hele Hammer

Kas ja kuidas on võimalik tarnijatel oma toodete koguseid paremini jaeketti planeerida?

14.15 – 14.45 Prognoosimise olulisemad õppetunnid – Rimi tarneahela juht Allar Kahju

Kuidas on Rimis muutunud koguste prognoosimine täpsemaks? Miks on tarvis täpsemat prognoosimist? Millised õppetunnid on Rimi saanud?

14.45- 15.30 Networking jaekettidega ja energiapaus
Osalejad saavad otsekontaktis jaekettide ostujuhtide ja tippjuhtidega esitada oma küsimused, uurida jaekettide eelistusi ning luua või arendada kontakte. Jaekettidel on eraldatud pind kohtumisteks tootjate ja hulgimüüjatega. Arutelud toimuvad vabas õhkkonnas.

Teid ootavad individuaalsetele aruteludele: Rimi, Selver, ABC Supermarkets

15.30-16.00 Jaekettide esindajate arutelu tootjate ja hulgimüüjatega

Jaekettide esindajad toovad välja olulisemad küsimused ning kokkulepitud lahendused networking´ult tootjate ja hulgimüüjatega. Kommentaarid Emori hommikusele ettekandele: millised trendid mõjutavad Eesti jaekaubandust? Mida peab tootja teadma, et tulevikus olla jaeketis edukas?

Osalustasu:

199 eurot+km. Soodushind 179 eurot+km kehtib kuni 10. veebruarini või kuni kohti jätkub.

Registreerimine:

Kõige mugavam on seminarile registreerudaSIIN

või registreerimine@aripaev.ee tel 6 670 411 või aira.tammemae@aripaev.ee, tel 5025548

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Hilti otsib MÜÜGIESINDAJAID

Manpower OÜ

06. detsember 2017

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara