Algas registreerumine Eesti Parim Teenindaja tiitlile

30. jaanuaril avati registreerumine üle-Eestilisele teenindajate konkursile „Eesti Parim Teenindaja 2014“. Konkurss toimub märtsis kampaaniate „Märts on hea teeninduse kuu“ ja „Kiida teenindajat“ raames.

„Ootame konkursile osalema kõiki teenindajaid, kes soovivad oma oskusi proovile panna, isiklikult edasi areneda ning teenindustaset ametikaaslastega võrrelda,“ ütles konkursi korraldaja, Heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv.

Konkurss „Eesti Parim Teenindaja 2014“ toimub piirkonniti (Tallinn, Tartu ja Eesti teised piirkonnad) ja koosneb kahest voorust: esimeses voorus lahendatakse ülesandeid veebikeskkonnas. Esimesest voorust suurimad punktisummad saanud 10 võistlejat lähevad edasi finaalvooru, kus tuleb sooritada teenindusteadmiste test, lahendada reaalses olukorras kaks teenindussituatsiooni ning vastata þürii küsimustele. Finaalvooru lõppedes kuulutatakse välja Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade parim teenindaja, samuti II ja III koha võitjad.

Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade parima teenindaja konkursi kolm esimest lähevad võistlema Eesti Parima Teenindaja 2014 tiitli eest Eesti Parima Teenindaja konkursi finaali, mis toimub 27. märtsil 2014.
Esimest korda valiti Eesti Parim Teenindaja 2004. aastal. Sellel aastal valitakse Eesti Parim Teenindaja 11. korda ja Tallinna Parim Teenindaja 9. korda.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Takton otsib MÜÜGIESINDAJAT

Manpower OÜ

08. märts 2018

Teabevara