Vapiano: Töötaja silmad paneb särama tunnustus

Vapiano restoraniketi personalijuhi Kirti Asperki sõnul on Vapiano töötajatele väga tähtis tunnustus ja külastajate positiivne tagasiside. See paneb nende silmad särama, olema veel rõõmsameelsemad ning pakkuma külastajatele parimaid lahendusi. 

Vapiano restoranikett valib igal kuul kuu parima töötaja ning Asperki sõnul on nende töötajale väga oluline, et tema panust märgatakse „Meie klienditeenindajatele on kuu parima tiitel tähtis, kuna see lisab motivatsiooni ja enesekindlust ning on eeskujuks teistele,“ ütles ta.
Kuu parima töötaja tiitliga kaasneb rahaline preemia ja tunnustus meeskonna ees. Lisaks riputatakse kuu parima töötaja pilt üles ka Vapiano restorani seinale.

„Kõik saab alguse personalivalikust, kus otsustamise aluseks on kandidaadi isikuomadused, hoiakud, suhtumine ja tema väärtused vastavalt Vapiano väärtustele,“ sõnas Asperk.

Uue töötaja sisseelamisprogramm  aitab uuel inimesel Vapianosse sulanduda ja ettevõttega kohanduda. „Peale selle oleme välja töötanud mentorprogrammi, tänu millele saavad kõik töötajad koos tegutsedes tööst rohkem rõõmu tunda,“ rääkis Asperk. Ta kinnitas, et juhendaja ja tema meeskond mõjutavad olulisel määral uue töötaja arvamust ettevõttest.

„Boonussüsteem võimaldab töötajatel teha ettevõttesisest horisontaalset karjääri,“ sõnas ta.  Lisaks korraldatakse Vapianos töötajatele palju koolitusi, osaletakse üheskoos rahvaspordiüritustel, valitakse aasta parimaid ja premeeritakse neid ühistel koosviibimistel.

„Kui klienditeenindaja on meie juures töötanud teatud aja ja on olnud väga pühendunud, on tal tulevikus võimalik kandideerida tööle teistesse Vapiano restoranidesse üle maailma,“ rääkis Asperk. Näiteks  ühes Tallinna Vapiano restoranis baaritöötajana alustanud inimene on praeguseks jõudnud New Yorgi Vapiano restorani vahetuse vanemaks. Samuti on Vapiano töötajatel olnud võimalus käija koolitamas ja avamas uusi Vapiano restorane Euroopas, Aasias, Lähis-Idas ja mujal.

Vapiano töötajatele on suurimaks motivatsiooniks siiski see, et teda tunnustatakse. „Töötaja hoidmiseks tuleb talle mõista anda, et ta on tähtis osa meeskonnast ja teda hinnatakse,“ sõnas Asperk.  Tema sõnul on teenindaja kogu restorani visiitkaart, sest just tema vahendusel saab külastaja oma esimese emotsiooni.

Külastajate ootuste ületamiseks teevad teenindajad neile lisapakkumisi ja otsivad parimaid lahendusi. „Nii on võimalik külastajaid heas mõttes üllatada,“ rääkis Asperk.

Külastajad on tema sõnul kiitnud Vapiano teenindajaid sageli nii otse kui ka andnud tagasisidet Facebookis ja Vapiano kodulehel.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara