Lood on inimeste DNA-s

Inimestele meeldib kuulda erinevaid lugusid misläbi on ettevõttel kergem müüa tooteid, sest inimesele jäävad lood kergemini meelde.

Ettevõtluskoolitus kirjutab enda kodulehel, et turunduse eesmärk on teada ja aru saada oma kliendist nii hästi, et toode või teenus sobib talle ideaalselt ja müüb ennast ise!
Tänapäeval sa ei pea olema suur ettevõte, et välja paista kui suur ettevõte!

Kui sul oleks võimalus astuda publiku ette, kus on kõik sinu parimad kliendid ja potentsiaalsed kliendid korraga, siis mida sa ütleksid?
 
Kui sa suudad määratleda kes sa oled ja mis on sinu tuumiklugu või “staadioni kõne” on sul suur oma turul suur eelis.
 
Selle määratelmiseks aitavad kaasa 2 küsimust:
 1. Mis on ülim saavutus või positsioon, mida sa oma turul soovid?
 2. Mis on ideaalne ettekujutus, mida sa tahaksid, et sinu kliendid sinust omaksid?
 
Kui sul on olemas idee, mida öelda, siis peaksid välja mõtlema sellele pealkirja/sissejuhatus.
Enamikele inimestele meeldib kasutada pealkirju, mis keskenduvad neile endile või nende ettevõttele, toodetele ja teenustele, kuid meenuta: turundus peab tulema sinu kliendi vajadustest.
 
Selle asemel, et öelda, “Meie toode on parem kui kellelgi teisel…” ütle parem, “Kuidas sulle meeldiks…” ning lisa mõned reaalsed kasud kliendile, mida sinu toode, teenus või ettevõte pakub.
 
Tee ajurünnak oma tuumikloo sissejuhatuse jaoks, seda saad kasutada iga kord kui keegi küsib, et millega sa tegeled või mis äris sa oled. Selle asemel, et rääkida mis protsesse sa oma ettevõttes teed, ütle parem kohe, mis on kõige suurem kasu mida kliendid sinu tootest/teenusest saavad.
 
Mida veel silmas pidada oma tuumikloo/staadionikõne tegemisel:
 
1. Vali üks kliendirühm – iga erineva kliendirühma jaoks peab olema oma tuumiklugu.
 
2. Tee oma turul tugevat uurmistööd.
 a) Otsi valitsuse ja ülikoolide uuringuid enne kui need on avalikustatud.
 b) Kasuta kõrgelt haritud teadureid
 c) Hoia eemale googlest
 d) Hoolega jälgi allikate usaldusväärsust ja vaata, kes on uuringute ja kokkuvõtete taga.
 
3. Otsi olulisi fakte, mis tõestavad sinu toote/teenuse vajalikkust.
 
4. Loo lahendusi klientide valu leevendamiseks.
 
5. Arenda välja mõjuv lugu, mis toob üksikasjalikult välja faktid, tõstab esile tegeliku või potentsiaalse valu ja näitab ära toimiva ja saavutatava lahenduse.
 
6. Kasuta oma tuumiklugu igas turunduskanalis.
 
Lood on inimeste DNA-s!

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara