EMT väljakutsed aastaks 2014

EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson rääkis BestMarketingi klubis, et EMT-l on selleks aastaks neli väljakutset: mobiilse interneti väärtustamine, nutihüpe, online tehingute kasvatamine ning EMT ja Elioni koostöö.

Jürvetsoni sõnul on mobiilsideturg jõudnud sellisesse faasi, kus SIM kaartide hulk on 2 miljonit. „EMT on pidanud võrku palju investeerima, et kliendid saaksid enda teenuse kätte ja see oleks kvaliteetne,“ ütles ta. Tema sõnul on turg kokku tõmmanud kolmandiku, kus käibest on kadunud suurusjärgus 160 miljonit ning investeeringud on vähenenud 20 miljonit eurot.

„Käibelangusel on kaks põhjust – üks on regulatsioon, mis seda turgu pitsitab ehk aitab klientidel tarbida soodsamat teenust ning teine on kohaliku turu kõneminuti hinna muutus,“ selgitas Jürvetson. Lisades, et 2014 aastas näevad nad ambitsiooni mobiilse andmeside kasvus.

Väljakutse 1. Mobiilse interneti väärtustamine

Jürvetson rääkis, et nad peavad välja mõtlema, et kuidas nad suudavad mobiilse interneti kliendile väärtuslikuks teha, ning mõelda kuidas sinna veel investeerida. „Tähtis on, et tööstusharus säiliks investeerimine, sest kliendid ootavad uusi investeeringuid kiiresse internetti,“ sõnas ta.

EMT on muutnud 4G kliendi jaoks reaalseks väärtuseks. Parim kiirus ja väga hea kasutuskogemus. Jürvetson ütles, et Eesti on üks väheseid riike, kus 4G katvus on 97%.

Väljakutse 2: Nutihüpe 2014

Jürvetsoni sõnul on Eestis väga selged vaated, mis soodustavad mobiilsete seadmete kasutamist. Näiteks kvaliteetne infrastruktuur, 4G katvus ja üle 3000 toimiva e-lahenduse.

„Meie sooviks on see, et mobiilset ID hakkaks kasutama 10 korda rohkem inimesi, kui seda praegu tehakse,“ ütles ta. Hetkel kasutab Mobiil-ID 35 000 kasutaja. Lisaks toimub ka Äppide võidukäik.

Inimeste tarbijakäitumine on muutunud ehk elatakse rohkem mobiilset elu. „Nutitelefonid on muutunud esimeseks ja peamiseks ekraaniks interneti kasutamisel,“ sõnas ta. Lisades, et 91% Eesti noortest (vanuses 16-24) kasutavad nutitelefoni surfamiseks igapäevaselt lisaks helistamisele.

„Meie kõige suurem ootus on, et kuidas tutvustada nuputelefoni kasutajatele nutitelefoni ja luua nende jaoks selle väärtust,“ sõnas ta. Lisades, et 2014 aasta lõpuks on EMTs üle 50% toodetest nutiseadmed.

Väljakutse 3: Online tehingute kasvatamine

EMT soovib suunata kliendid lihtsamate tehingute tegemiseks veebi. „Kui lihtsamad tehingud tehakse veebis, siis esindustel on rohkem aega tegeleda klientide nõustamisega,“ kinnitas Jürvetson.

„Meie ambitsioon on, et aasta lõpuks 20% seadmete müügist ja peaaegu pooled tehingud toimuks online’is,“ rääkis ta eesmärkidest.

4. väljakutse: EMT ja Elioni koostöö

Jürvetsoni sõnul paistavad nad kliendile juba mõnda aega ühtsena ning kõnetatakse ka samamoodi. „Näeme EMT ja Elioni vahel unikaalset koostööd, kus on võimalik katta kogu telekommunikatsiooni teenuste spekter ja tagada ühtne kliendikogemus,“ selgitas ta.

Tema sõnul peaks koostööst sündima parim teenuste kasutuskogemus ning parim teeninduskogemus. „Meil on parim infrastruktuur, kõrged kompetentsid, tugevad brändid, teenused, esindused ja ärikliendi haldusüksus.“

Hetkel on 11 EMT ja Elioni ühisesindust ja äriklientide ühishaldus.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Teabevara