7 strateegiat pööraselt fännavate klientide saamiseks!

Ettevõtluskoolitus toob välja 7 strateegiat, kuidas saada pööraselt fännavaid kliente, sest läbi nende on võimalik kasvatada enda tuntust ja müüki.

1) Anna alati rohkem, kui sa lubad.
Eesmärk võiks olla, et suhe tegelikkuse ja reklaamitu vahel on 3:1 või isegi 4:1.

2) Jäta oma kliendid alati eelisseisu
Tee kõik, mis sinu võimuses, et su kliendid saaksid su tootest/teenusest tulemused, mida nad soovivad.

3) Kasuta „jackpotide“ ja „muutuvate tugevdajate“ loomise printsiipe
Karen Pyror, „Don’t shoot the dog“ („Ära tulista koera“) autor räägib jackpotidest, mis seostuvad käitumismudelite tugevdamisega (või siinkohal põnevusest ja lojaalsusesest, mida kliendid tunnetavad).

Teisisõnu, et tugevdada mõnda kindlat käitumismudelit, peab ilmnema jackpot ja klient peab seda tajuma tehes seda, mida sa tahad, et ta teeks. Loo oma klientidele ootamatuid üllatusi ja boonuseid.

4) Juhi oma ettevõtet avatult ja läbipaistvalt.
Räägi oma klientidele, kui midagi läks valesti. Pakkumisi tehes ole täiesti konkreetne selle osas, mida see su klientidele tähendab.

5) Premeeri oma parimaid kliente.
Anna neile spetsiaalsed allahindlused, pakkumised ja mingi lisaväärtus, mida saavad ainult su kõige olulisemad kliendid.

6) Pead looma struktuuri ja süsteemi, mis laseb kõigil inimestel su organisatsioonis järjepidevalt klientide vajadusi täita.

7) Anna tagasi igal võimalikul viisil: oma klientidele, tööstusele ja ühiskonnale tervikuna.
„Meilt on palju küsitud, kuidas oleme nii kiiresti kasvanud. Vastus on väga lihtne. Oleme kogu organisatsiooni pannud ühe missiooni nimel tööle: pakkuda parimat klienditeenindust. Sisemiselt kutsume seda oma wow-filosoofiaks.“ Tony Hsieh, Zappos.

2 lihtsat näidet, kuidas pakkuda oma klientidele väga lihtsalt rohkem, kui nad oodata oskavad ning läbi selle neid soovitama panna.

Üks hambakliinik loob fänne läbi selle, et igale kliendile, kes neid külastab, helistab teda ravinud hambaarst samal õhtul ja küsib üle, kas kõik on korras. Ta helistab kliendile veel üle ka mõned päevad hiljem, et olla kindel, et kõik on korras. Paljud kliendid on sellest järelteenindusest nii vaimustuses, et räägivad seda lugu edasi kümnetele sõpradele.

Ühe automüüja lahendus on see, et 2-3 nädalat peale autoostu saadavad nad kliendile 2 tasuta kinopääset ning tänukirja ostu sooritamise eest. Jällegi mitmed inimesed räägivad seda oma tuttavatele edasi ning nii mõnigi ostab aastaid hiljem järgmise auto just sellelt samalt ettevõttelt.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara