Endover: ostjad eelistavad uue korteri ostul soodustust

Endover Kinnisvara müügi- ja turundusdirektori Kristel Laua sõnul aitavad erinevad kampaaniad tähelepanu tõmmata, kuid suuremas osas klientidest eelistavad saada korteri hinna soodustust. 

Endover Kinnisvara korraldas veebruaris kampaania, kus 3- või 4- toalise korteri ostja saab kingituseks uue auto. Ettevõtte müügi- ja turundusdirektori Kristel Laua sõnul on antud kampaania üks nende turundusstrateegia osa. „See on seotud nii meie tänasel hetkel müügis olevate projektide müügieesmärkidega kui ka uute projektide turuletoomisega,“ lausus ta. Kinnitades, et üheks eesmärgiks on tõsta ettevõtte üldbrändi teadlikkust.

Endover Kinnisvara toob käesoleval kevadel turule 5 uut arendusprojekti Tallinna kesklinnas ja selle lähiümbruses.

„Kõik müügitingimused on samad, mis enne kampaania algust ehk korteri, parkimiskoha ja panipaiga müügihinnad jäid samaks, mille kohaselt parkimiskoha hind ei sisaldu korteri hinnas,“ sõnas Laud.

Laua hinnangul on uute korterite turg tänasel hetkel aktiivne ning nõudlus ja pakkumine on heas tasakaalus. „Nõudlus on hea asukohaga ja hästi planeeritud projektide vastu.“ Ta kinnitas, et kampaaniad kui ka muud turundustegevused sõltuvad ettevõtte müügieesmärkidest ja on üldjuhul müügitsüklite loomulik osa. „Kui Stockmann teeb Hullude Päevade kampaaniat, kas see tähendab, et tal läheb halvasti?“ küsis Laud.

„Autokampaania vastu on olnud kõrge huvi, kus kampaania on äratanud tähelepanu ning tõstnud huvi korterite vastu,“ ütles ta. Lisades, et kampaaniapakkumistest on ostjad eelistanud soodustust korteri hinnast.

Laua sõnul on kampaania põhisihtgrupiks olemasolevate toodete müügis pered ning auto on mõeldud pere teiseks autoks. "Bränditeadlikkuse tõstmise seisukohast on kindlasti sihtgupp laiem," kinnitas ta.

Laud rääkis, et müügi aluseks on hästi planeeritud ja läbimõeldud toode ning sihtgrupi vajaduste tundmine. Edasi on oluline saavutada sihtgrupi tähelepanu ja anda talle toote kohta piisaval hulgal ja sobivas vormis informatsiooni. „Peame kõige efektiivsemateks müügikanaliteks veebi- ja välimeedia pindu,“ ütles ta.


 

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara