Autode müük tegi Hiinas hüppe

Autode müük kasvas Hiinas eelmisel kuul 18% ja purustas sellega analüütikute ootused. Kõige enam kasvas Toyota ja Fordi mudelite müük.

Sõiduautode, maasturite ja sportautode müük kasvas veebruaris 1,31 miljoni ühiku võrra, teatas Hiina Autotootjate Assotsiatsioon. Bloombergi küsitletud viis analüütikut ennustasid mediaankasvuks aga 1,27 ühikut.

Autotootjad kiirendasid oma paranemist anti-Jaapani vastastest protestidest, mis toimusid 2012. aastal. Fordi müük tegi viimase seitsme kuu kiireima kasvu.

Assotsiatsiooni sõnul kahaneb Hiina autode müük veelgi, kuna need ei ole oma kvaliteedi ja seadmete poolest võrreldes teiste riikide autodega piisavalt konkurentsivõimelised.

Toyota ja Honda müük kasvas Hiinas vastavalt 43% ja 28% eelmisel kuul. Ka Nissani mudelite müük kasvas. 

General Motors, mis kaotas oma Hiina suurima välismaa autotootja tiitli 2013. aastal Volkswagenile, teatas eelmisel kuul 20% müügikasvust, mis tulenes peamiselt Wulingi ja Cadillaci müügist.

Kohalike autotootjate müük kahanes veebruaris 4,6%.

“Hiina enda autotööstus seisab hetkel silmitsi suurte väljakutsetega,” sõnas CAAMi peasekretär Dong Yang. “Kohaliku autotööstuse probleemid seisnevad näiteks nõrgas innovatsioonis ja väheses konkurentsivõimes.

Osale arutelus

  • Raido Neemre

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Data Print otsib MÜÜGIJUHTI

Data Print OÜ

05. november 2017

Teabevara