Uuring: milliseid vahuveine eelistavad Eesti elanikud

TNS Emor küsitles 1048 Eesti elaniku vahuveini ostuharjumusi, sihtrühmaks olid vanuses 18-65 aastat inimesed, kes pidid andma hinnangu madalama ja keskmise hinnaklassiga vahuveinidele (2 kuni 15 eurot).

Uuringu käigus hinnati ostusagedust ja kaubamärgi populaarsuse mõju sellele, tarbijasituatsioone, vahuveini valimise kriteeriume jne.

Vahuveinide tarbimine suureneb traditsiooniliselt aastavahetuse paiku, seda ostetakse sünnipäevadeks ja ka romantilise õhkkonna loomiseks.

60% vastanutest ütles, et vahuveinimargi valimise peamiseks kriteeriumiks on maitse. Teiste tähtsate kriteeriumite seas nimetati ka hinda ja veini magusust.

Vahuveini valmist mõjutavad suhteliselt vähe toote välimus, tootjariik ja reklaam. Eestis on eelistatumad pigem magusad ja poolmagusad veinid kui kuivad ja poolkuivad.

Uuringust selgus, et Eestis tuntuimaks vahuveinimargiks on Törley, mille märkis ära 98% vastanutest, populaarsuselt teisel kohal on Martini Asti (94%) ja kolmandal kohal Sovetskoje Igristoje (92%), Cinzano (67%), Odessa (61%), Freixenet (45%), Fresita (37%), Fest (34%). Kaugele maha jäid Dom Perignon, Moet & Chandon, Mumm, Cristalino.

Kõige sagedamini ostetav vahuveini bränd on Martini Asti (38%) ja Törley (37%). Eestlaste seas on Törley populaarsem bränd, ent teisest rahvusest Eesti elanikud ostavad Martini Astit rohem.

Uuringust selgus, et nooremad (18-30 aastased) eelistavad Martini Astit ning vanemad (51-65 aastased) Törleyd.

TNS Emor korraldas uuringu vahuveinitootja Henkell & Co Eesti tütarfirma Budampex tellimusel.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara