Fotod: Tele2 rajas peamajja kallistamisnurga

Tele2 rajas hea teeninduse kuu propageerimiseks oma peamajja ja kõnekeskusesse kallistamisnurgad, mida kasutas esimesel päeval 100 inimest.

Tele2 Eesti klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul tehti kallistamisnurk energia ja motivatsiooni kogumiseks. Seliovi sõnul on psühholoogid teinud kindlaks, et inimesele on päevas vaja heaks enesetundeks vähemalt kümme kallistust. "Meil kallistas esimesega päevaga üksteist sadakond inimest alustades peadirektorist,” ütles ta.

Hea teeninduse kuu raames tehti peamajja ka ajutine prantsuse kohvik. “Tahtsime parandada ettevõtte sisest teenindust ja näidata positiivset eeskuju ning mina koos meeskonnaga kehastusin pooleks päevaks ettekandjaks. Küpsetasime ja tõime müügiartiklid ja maksta sai samuti naeratuse, kallistuse, kolleegi kiitmise või mõne muu heateoga,” muheles Seliov.

Lisaks avati Tele2 peamajas töötaja kiidunurk, koosolekutel jagatakse jäätisekokteile, valitakse parim teenindaja ning märtsi jooksul käivad kõik ettevõtte juhid esindustes kliente teenindamas.

Märts on Eestis traditsiooniliselt hea teeninduse kuu ning selle jooksul pööravad sajad ettevõtted teeninduskultuurile eritähelepanu.


Galerii

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara