GfK statistika järgi kasvas nutitelefonide osakaal jaemüügis 71%-ni

Uuringufirma GfK Retail & Technology andmetel tõusis nutitelefonide kogumüük Eesti jaemüügis veebruaris võrreldes jaanuariga kolme protsendipunkti võrra, ulatudes tänavu veebruarikuu lõpus 71%-ni.

Kui nutitelefonide tükiline osakaal ulatus veebruaris 71%-ni, siis käibenumbrites oli nutitelefonide osakaal koguni 93%. Mobiiltelefonide käibe osakaal Eesti jaemüügis on muutunud marginaalseks, jäädes kõigest 7% juurde.

Üha enam kasvab ka 4G seadmete populaarsus. GfK statistika järgi eelistasid veebruarikuus telefoni soetanutest 4G internetiga seadet 25% tarbijatest. Veelgi kõrgemale ehk juba 34%-ni on tõusnud 4G tahvelarvutite müük.

„Nutiseadme ostja vaatab järjest enam seda, et ostetav seade oleks 4G toega ja võimaldaks kas koheselt või tulevikus kasutada suuremaid mobiilse interneti kiiruseid,“ selgitas Elisa tooteturunduse osakonnajuht Mailiis Ploomann. „Seda kinnitab ka statistikast nähtuv trend, kus 4G seadmete osakaal kasvab kuust-kuuse. Veebruarikuus eelistasid Eestis 25% telefoni ostjatest ja 34% tahvli ostjatest 4G seadet,“ kirjeldas trendi Ploomann.  

Mõnevõrra kasvas GfK andmetel ka mobiiltelefonide kogumüük Eesti jaemüügis. Kui jaanuaris müüdi Eestis 26 182 mobiiltelefoni, siis veebruaris müüdi juba 26 215 seadet. Tahvelarvutid moodustasid väikearvutite kogumüügis 50%. 

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Teabevara