Estravel: Facebookis inspireerime ja müüme

Estraveli turundus-ja kommunikatsioonidirektor Janika Ritson sõnul on Facebook nende turunduskampaaniate vältimatu osa. Estraveli jaoks on see kiireim müügikanal, inspireerimise koht, klienditeenindus ja PR kanal.

Estravel on oma tegevuse väga konkreetselt fokuseerinud nendesse kanalitesse, kus nad jõuavad ka ise tegutseda. „Turundusestegevustes keskendume reisiblogidele, Facebooki sissekannetele ja lisaks neile on Estravel veel Twitteris ja Youtube’is," rääkis Ritson Sotsiaalmeedia konverentsil. Ta lisas, et nad täna veel väga aktiivselt videoturundusse läinud ei ole.

Ritsoni sõnul on neil sotsiaalmeedias põhimõte, et sisu ja müük peavad olema tasakaalus. „Kolmandate osapoolte sisu jagamine on meie jaoks ok, kuid enda originaalosa peab olema siiski suurem,“ rääkis ta.

„Reisiahel algab siis, kui keegi annab sulle idee, mõtte, et kuhu ja kuidas võiks reisida,“ ütles Ritson. Seejärel hakatakse reisi planeerima, millele järgneb ost. „Meie jaoks on tähtis klienti teenindada ka reisi vältel, kus sa saab meiega ühendust võtta. Hea reis lõppeb sellega, et klient saadab meile enda reisimuljed ja pildid.“

Ritsoni sõnul on Estraveli Facebooki fännid need, kes on huvitatud sellest, et nendeni jõuaksid soodsad reisipakkumised. „Inimesed jagavad soodusmüüke ise vabatahtlikult,“ ütles ta.

„Reisiinspiratsiooni on hea tekitada sotsiaalmeedia vahendusel ning selleks on meil ka Estraveli ajakiri,“ ütles Ritson, kellele on see väga südamelähedane teema. Ta lisas, et pärast inspireerivate reisipiltide vaatamist tekib tahtmine kohe reisile minna.

Facebook on ka tähtis klienditeeninduskanal. „Kui klient meie poole läbi selle kanali pöördub, siis tuleb teda ka seal teenindada, mitte paluda tal helistada või saata e-mail,“ rõhutas Ritson.

Estravel on korraldanud ka suuremaid kampaaniaid enda Facebooki lehel, näiteks blogikonkursi. „Seal kutsusime neid kirjutama seiklusreisidest, mida siame hiljem kasutada ka enda lehekülje sisu loomiseks,“ ütles Ritson.

Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara