Soomlased on enim rahul Eckerö ja Viking Line'i teenustega

Võrdlusuuringute instituudi EPSI Ratingu uuringu kohaselt on soome laevareisijad enim rahul Eckerö ja Viking Line'i teenustega, Tallinki tulemus jäi alla valdkonna keskmise.

Käesoleval aastal küsitles EPSI Rating esmakordselt Tallinn-Helsingi kruiisilaevade klientide rahulolu. Küsitluse tulemused põhinevad Soome klientide arvamusel.

Tulemustest selgus, et Eckerö Line’i kliendid on kõige rahulolevamad, Viking Line’i kliendid rahulolult järgmised. Tallink positsioneerub viimasele kohale.

Uus meelelahutuse trend, on see, et kliendid eelistavad laevadel rahulikumaid ja reserveeritumaid meelelahutuse viise, võrreldes praegusega. Vastajate jaoks oli reisimugavus oluline, ning osa klientidest soovib pardal näha rahulikumaid ja mugavamaid piirkondi. 
 
Vastajate kriitika aktiivse meelelahutuse ja reisimugavuse suunas vähendab kogu valdkonna rahuloluindeksi keskmist näitajat.

Just tänu parimale klienditeenindusele ja heale hinna-kvaliteedi suhtele on Eckerö kindel liider. Viking LIne'i tugevateks külgedeks peetakse head mainet ja klienditeenindust. Tallinki suurimate nõrkustena loetleti mainet ja klienditeeninduse taset.

“Reisilaevade rahuloluindeks jääb mitme teise valdkonnale keskmisele alla. Kõige kõrgema hindega on pangandus ja farmaatsiasektor, kuid näiteks telekomiteenuste indeks on Soomes reisilaevade omast madalam,” selgitas EPSI Rating Soome kontori juht Mats Nybondas.
 
Nybondas soovitas laevafirmadel panustada reisimugavuse ja meelelahutusteenuste arendamisse. Tema sõnul võiks reisijate rahulolu parandada muutumine “peolaevadest” kvaliteetsema meelelahutuse pakkujateks.

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Data Print otsib MÜÜGIJUHTI

Data Print OÜ

05. november 2017

Teabevara