Müügijuhtimise aastakonverents praktikutelt

Müügirahva aastakonverents 19. septembril saab olema praktiline ja tegus: uued formaadid, tegijate kogemused, töötoad ideede kogumiseks. Rohkem actionit kui eales varem!

Müügijuhtimise aastakonverentsi programmi panid kokku 9 müügidirektorit ja 90 bestsales.ee lugejat. Programmi on valitud need teemad, mida müügirahvas soovis.

Aeg: 19. september 2014 kell 9.00-17.00

Koht: TTÜ innovatsioonikeskus Mektory, Raja tn 15 Tallinn. Tasuta parkimine!

Eriti oodatud: kõik müügipraktikud, ettevõtete müügijuhid ja müügidirektorid, väikeettevõtete juhid

Osalustasu täna: 279 eurot (km-ga 334,8€)

Registreerimine konverentsile SIIN

Konverentsi toetaja:

Amserv

 

 

 

Konverentsi programm

Konverentsi modereerib ja hoogu annab rändur ja motivatsioonikoolitaja Alar Ojastu.

9.30-9.45 Konverentsi avapauk, müügirahvast tervitab ja ruumi kütab kuumaks trummar Peeter Jõgioja

9.45-10.00 Müügi TOP 2014, parimad ettevõtted toob lavale Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel

Juba teist aastat selgitab Äripäev välja need Eesti ettevõtted, kes on möödunud aasta jooksul kõige enam müügikäivet kasvatanud.

SUUR LAVA: Müügijuhtimise psühholoogia õppetunnid

10.00-10.30 Tootejuhtimise ja müügi sõda

Eesti Energia müügidirektor Sten Argos räägib oma loo müügi- ja tootetiimi koostöö argipäevast. Kui lihtsalt tekivad kahe tiimi vahel koostööprobleemid ja kuidas neid lahendada. Miks sellised probleemid tekivad ja kuidas saab nende tekkimist vältida?

10.30-11.00  Müügiorganisatsioon muutuste tõmbetuules

Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg räägib loo viimaste aastate muutustest müügitiimis. Kuidas saada hakkama erinevate tootegruppide müügiga nii, et  mitte kaotada fookust põhitoodetele? Kuidas toime tulla kahe erineva kultuuri ja tööpõhimõtetega müügitiimi ühendamisega?

11.00-11.30 Müügijuhtimise psühholoogia? Läbirääkimine!

Müügijuht on pidevalt läbirääkija rollis. Vahel päästab olukorra üks õige küsimus või lause. Muuhulgas on oluline iga liigutus ja pilk. Oma läbirääkimiskogemusi reaalsetes kriisiolukordades jagab vabakutseline päästeekspert Siim Nemvalts.

11.30-12.30 LÕUNA

TÖÖTOAD: müügijuhtimise praktikad

Kogemusi ja uusi lahendusi jagatakse töötubades. Ülesehitus: üks õnnestunud näide töötoa vedajalt, osalejate küsimused ja ühine arutelu ideede kogumiseks, kokkuvõte lahendustest. Ühes töötoas on osalejaid 10-25, seega saad lauale panna just sind huvitava küsimuse.

12.30-13.15 I Tootmine ja kaubandus: Kuidas saada arvamusliidriks kliendi juures?

Töötuba veab ja oma kogemusi jaekettide ostuorganisatsioonidega jagab Saku õlletehase müügidirektor Jaan Härms.

12.30-13.15 II Teenindus: Kuidas panna kogu organisatsioon müüma?

Statoil on täht müüva teeninduse üsna tumedas taevas. Töötoas saab Statoili jaemüügidirektorilt Indrek Nõlvakult nõu, kuidas selline muutus tegelikult ära teha?

12.30-13.15 III Kliendiandmete analüüs: Kuidas gigabaite müügis kasutada?

Müügianalüütik Indrek Saul  ja ärianalüüsi konsultant Andres Kukke  võtavad ette teie müügi-ja kliendiinfo ja näitavad kohapeal mida ja kuidas nende andmetega teha saab.

12.30-13.15 IV Palk: Mille eest müügis palka maksta?

Millised tulemustasu mudelid töötavad ja miks? Kuidas ainult põhipalgaga saada müügitööl oodatud tulemust? Töötoas võtab Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder  ette Sinu küsimused ja aitab ühiselt vastusteni jõuda.

12.30-13.15 V Areng: Kuidas müügiinimesi arendada?

Milliseid arendusprogramme müügiorganisatsioonid kasutavad? Mida teha ise ja mida sisse osta? Kuidas kontrollida muutuste elluviimist ja mida teha jonnaka tippmüüjaga? Töötuba veab ja oma kogemusi jagab ERGO Insurance SE müügidirektor Annika Sööt.

SUUR LAVA: Kuumad trendid müügis

13.15-13.45 Suunatud müük veebis: Kas sina juba teed?

Kui broneerid mõne hotelli booking.ee kaudu, saabub paari tunni jooksul sinu postkast pakkumine, kus mõni eriti hea soovits stiilis: „Plaanid Milanosse sõita, vaata üle ka see hotell Como järve ääres…“. Oskus jälgida ja analüüsida klientide liikumisi veebilehel ning reageerida operatiivselt suunatud pakkumisega on tulus äri. Kuidas seda tehakse? Millised on vajalikud ressursid? Browserbite´i omanik ja juht Kaspar Loog pakub välja viis olulist sammu, kuidas siduda olemasolev klienditeenindusprogramm proaktiivsete müügipakkumistega.

13.45-14.15 Müügipakkumised, mida loetakse: Alexela lugu

Bestsales.ee kajastas eelmisel aastal Alexela silmatorkavalt erilise masspostituse kampaania kogemuslugu. Milliseid tulemusi on Alexela oma müügikampaaniatega saavutanud ja millised on nende uued värsked ideed räägib Alexela müügidirektor Marek Miller.

14.15-14.30 Müügijuhtimise kasutamata reservid

Change Management OÜ juhatuse liige Arvi Heinloo annab sügisel valmiva uuringu põhjal  ülevaate müügijuhtimise olukorrast Eesti ettevõtetes. Kuulete näidetega kombineeritud kokkuvõtet müügijuhtimise  tugevustest ja kasutamata reservidest. Samuti võrreldakse müügijuhtimise olukorda erinevates valdkondades.

14.30-15.15 NETWORKING kohvi ja koogiga

Müügijuhtimise konverents on koht, kus luua ärikontakte ja koguda ideid. Samaaegselt toimub kaks uut moodi ettevõtmist:

Ärikohtumised: iga osavõtja saab leppida kokku kaks kohtumist konverentsil osalejatega. Üks kohtumine kestab 10 minutit ja selleks on ette antud spetsiaalne formaat.

Ekskursioon täiesti uude tehnoloogiamaailma. Saab tutvuda 3D printimise võimalustega, ülevaate innovaatilistest kliendiuuringutest infotehnoloogia toel (näit „eyetracker“) ning vaadata, mida Tehnikaülikooli teadlased müügiorganisatsioonidele pakuvad.

SUUR LAVA: Kavatsusest tulemuseni

15.15- 15.45 Kuidas kliendid osta tahavad?

Kutsusime oma ootusi vahendama ja tüüpilisi möödapanekuid jagama inimesed, kellele müüakse iga päev. Mis tekitab huvi pakkumisse süveneda? Millised on kliendi poolt vaadatuna müügitöö suurimad vead? Millist arengut nemad müügis ootavad?
Selveri ostudirektor Katrin Riisalu
Müügikriitik Indrek Saul

15.45-16.15 Kuidas saada tippmüüjaks?

Laval on kolm müügiinimest, kes jagavad oma mõtteid ja kogemusi. Miks just müügitöö? Mida nad ootavad oma juhilt? Kuidas nemad tulemusini jõudsid? Kuulutame välja Parim Müük 2014 võitja!

16.15-17.00 Personal Excellence Motivation: Sex and Drugs and Rock’n’Roll? 

Peter Cook (UK), The Boss Human Dynamics and The Academy of Rock, will offer us a motivation masterclass using ideas from psychology, sociology and anthropology, washed down with parallel ideas from the world of rock and pop music.  Peter is author of "Sex, Leadership and Rock’n’Roll" and “The Music of Business”, acclaimed by Tom Peters, Professor Charles Handy and Harvey Goldsmith, the man behind Live Aid.  Peter specialises in mixing world class ideas on business with the awesome power of music.  A scientist, MBA tutor and rock musician.  Expect to learn, laugh and participate in conversations on what we can learn about motivation from Meatloaf, Madonna, Motorhead and so on.

Ettekanne on ingliskeelne.

Osalustasu:

kuni 23.juuni 199 eurot (km-ga 238,8€)

kuni 1. august 249 eurot (km-ga 298,8€)

kuni 1. september 279 eurot (km-ga 334,8€)

tavahind  299 eurot (km-ga 358,8€)

Mitme osaleja soodustus -5%, kui ettevõttest osaleb 2 või enam inimest.

Konverentsi "sõbrapakett" 5+ ja 10+ osalejat on erihinnaga saadaval programmijuhilt Aira Tammemäelt aira.tammemae@aripaev.ee ja tel 5025548. Sõbrapakett sisaldab ettevõtte logo ja kontaktinfot konverentsi materjalidel.

Registreerimine:

Kõige mugavam on registreerida konverentsile SIIN

või saatke osaleja ja ettevõtte andmed registreerimine@aripaev.ee

või helistage registreerimiskeskusesse tel 667 0411

Info:

Programmijuht Aira Tammemäe

Kirjutage: aira.tammemae@aripaev.ee

Helistage: 5025548

Konverentsi toetaja:

Amserv

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Data Print otsib MÜÜGIJUHTI

Data Print OÜ

05. november 2017

Teabevara