BMW müük lõi uusi rekordeid

Saksamaa luksusautotootja BMW teise kvartali ärikasum kasvas tänu uutele maastikumudelitele ja Hiina nõudlusele 26% ja ületas analüütikute ootusi.

BMW autode müük kasvas rekordilised 8,3%, 458 000 sõidukile suuresti tänu müügihüppele Hiinas ja Euroopas. Kasvu aitasid vedada ka võrdlemisi uute mudelite – 4. seeria kupee ja 2. seeria kompakti soe vastuvõtt.

Ettevõtte maksustamiseelne tulu oli läinud kvartalis 2,6 miljardit eurot. Reutersi küsitletud analüütikud olid ennustanud brutoteenistuseks 2,23 miljardit eurot.

Londonis baseeruv International Strategy and Investment (ISI) Group teatas ametlikus teadaandes, et BMW keskmised ja pikaajalised kasumiväljavaated on endiselt alahinnatud.

BMW EBIT (maksueelne tulu) marginaal oli 11,7% kõrgem kui rivaalil Mercedes-Benzil, kirjutab Reuters. BMW tegevdirektor Norbert Reithofer märkis ametlikus teadaandes, et nii läinud kvartalis kui kogu poolaasta jooksul näitasid kontserni müügi ja kasuminumbrid kasvu, jätkates äri edukat arengut.

Münchenis asuva BMW eesmärk on saavutada tänavu oluline müügimahtude tõus, lootes selle kergitada 2 miljonile või enamale sõidukile. Läinud aastal müüdi rekordilised 1,96 miljonit Mini, Rolls-Royce'i ja BMW autot.

Kontsern sihib ka maksueelse kasumi tänavuseks tõusuks kuni 10%. Mullu müüs BMW üleilmselt 1,65 miljonit BMW kaubamärki kandvat autot. Samal ajal müüdi konkureerivat Audi brändi 1,57 miljonit ja Daimleri Mercedes-Benzi autosid 1,47 miljoni jagu.

Kvartalitulemustele peale on BMW täna Frankfurdi börsil tõusnud juba 2,64%, 90,94 eurole.

Osale arutelus

  • Juhan Lang

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Teabevara