Kuidas müügijuht peaks käituma kaeblejatega?

Kui ettevõtte töötajad jätavad töö tegemata, võib see viidata sisulisele kurtmisele või olla väide stiilis "nad seal nagunii midagi ei oska", arutleb Eesti Energia müügidirektor Sten Argos.

Sten Argos räägib täpsemalt, kuidas tegemata tööd täpsemalt tõlgendada.

Soovin kuulda argumente, fakte, näiteid. Saadud info alusel saan aru, kas ja millise murega on tegemist. Kui on niisama virisemine, siis soovitan peeglisse vaadata. Aitan tal peeglisse vaatamise juures leida neid kohti, millele enim tähelepanu pöörata. Vajadusel jagan ka näpunäiteid, kuidas peeglist nähtavat pilti paremaks lihvida.

Kui on tegu sisulise situatsiooniga, siis arutan temaga kolme eduka turunduse kuldreegli üle. Esiteks, läheneda tuleb alati kliendi vaatenurgast lähtuvalt. Teiseks, pikas vaates ei ole võimalik pakkuda kasumlikult ühte keskmist toodet või keskmist teenindust, mis sobiks kõikidele klientidele. Ja kolmandaks on kuldreegel firmasisene integratsioon – kliendi vaatenurk on vaja viia ka majas sees tootmisse, tootejuhtimisse, arendusse, logistikasse vms osakonda – nii tekib äritegevuse väärtusloomele terviklik vundament organisatsiooni sees.

Kolmandas punktis toodud koondvaate juurutamine kogu organisatsioonis on juhi töö. Hea müügiinimene saab seda lähenemist otseste partneritega teistest osakondadest suheldes enda ja ettevõtte kasuks ka igapäevaselt tööle panna. Kui iga inimene, olenemata rollist, teab, mis on tema töö kvaliteedi väärtus, sunnib see oma töö kvaliteeti kõrgel hoidma.

Lähtuvalt konkreetsest olukorrast lepime kokku juba tema ja minu tegevused situatsiooni lahendamiseks.


Sten Argos esineb 19.09 MÜÜGIJUHTIMISE AASTAKONVERENTSIL
teemal "Tootejuhtimise ja müügi sõda"

Osale arutelus

  • bestsales .ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara