Milliseid müügikirju juht avab?

Pärast müügikirja kaht esimest rida raugeb huvi edasi lugemiseks, kirjeldab enda harjumust, Alexela müügidirektor Marek Miller.  

Miller vastab küsimusele, et milliseid müügikirju tema avab, kui päevas tuleb e-kirjakastidesse kümneid müügipakkumisi.

Ütlen ausalt, et eriti ei loe neid müügipakkumisi, mis minu postkasti tulevad. Selleks on üks lihtne konkreetne põhjus. Nad on valdavalt igavad ja teiseks on näha, et see on saadetud valimata sihtgrupile, kuna tihti näen, et ma ei ole see võimalik ostja, ning ma ei mõista, miks see mulle on saadetud. Need on ka põhjused, miks olen vähemalt üritanud oma saadetavaid e-kirju natuke tuunida.

Tavaliselt ma avan mulle saadetud e-pakkumise ja loen kaks rida ning huvi raugeb ja ma loobun. Keskmiselt saan ma 3–4 pakkumist päevas, vahel ka rohkem. Kuna olen ise suur e-pakkumise saatja, siis on mind ilmselt haagitud tihti ka vastutasuks sellesse saajate gruppi.

Hetkel mulle ei meenu kohe mõnda eredat näidet heast pakkumisest. Küll aga olen Äripäeva Raamatuklubi liige. Äripäeva e-pakkumine ei murdnud mind kohe, vaid sellele järgnenud telemarketing. Mulle meeldib personaalsus! Heale e-pakkumisele peab vajadusel järgnema ka personaalne kontakt, see viib tulemuseni.

Marek Miller esineb 19.09 Müügijuhtimise Aastakonverentsil teemal "Müügipakkumised, mida loetakse: Alexela lugu"

Osale arutelus

  • bestsales .ee

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Krimelte otsib MÜÜGIASSISTENTI

Krimelte OÜ

22. oktoober 2017

Teabevara