Soovitused telefonimüügiks

Müügivõistluse Parim Müük telefonimüügi voorus koorusid välja põhitõed, mida tasub järgida: näiteks ei tasu müügikõnet alustada "Kas on aega?"

Soovutused, kuidas telefoni teel paremini müüa:
- Enne kõne tegemist uuri kliendi tausta ja mõtle eelnevalt tema jaoks lahendus
- Kontakti loomiseks ei ole hea alustada lausega „Kas on aega?“
- Sissejuhatav jutt peab olema isutekitaja, et klient edasi kuulaks ja huvituks
- Ära jäta liiga pikkasid mõttepause sisse
- Räägi enda teenus selgelt ja lühidalt lahti
- Püüa kõnes vältida ülivõrdeid enda toote ja teenuse kohta
- Kliendilt võiks küsida rohkem avatud küsimusi, kui suletuid (ei/jah)
- Lase ka kliendil rääkida
- Too jutu sisse ka argumente, miks kliendil peaks seda toodet/teenust vaja minema
- Telefonis peab olema veenev, konkreetne ja kindlameelne
- Kõne lõpetada konkreetse kokkuleppega järgmiseks kontaktiks koos teemaga

Müügivõistluse Parim Müük teises voorus pidid osalejad tegema þürii liikmele telefonimüüki. Tegemist oli esimese kõnega, kuid þürii oli siiski tootest/teenusest pigem huvitatud.

Þüriisse kuuluvad: müügikoolitaja Ekke Lainsalu, Äripäeva tellimuste müügi ja teenuse osakonna juht Erika Truuverk, koolitaja Mihkel Reinsalu, Sell It tegevjuht Tarmo Tamm, Äripäeva arendusdirektor Mari Kõlli, JM Corporation tegevjuht Siim Salme, Äripäeva Akadeemia juht Jaano Inno, Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügi- ja kliendihaldusjuht Merle Kollom, Mercuri International esindaja Alvar Ameljushenko, koolitaja ja BestSales.ee sündmuste juht Aira Tammemäe.


Osale arutelus

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Äripäeva infopank otsib ÄRIKLIENDIHALDURIT

Äripäev AS

01. detsember 2017

Þemaitijos Pienas otsib VÕTMEKLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

30. november 2017

Teabevara