Kuidas käituda noorte „müügiässadega“, kes ootavad suurt palka, aga tulemust pole?

Juba eos peaks kummutama arvamuse, et palka makstakse lihtsalt "ägeda" oleku eest, selgitas Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder.  

Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder vastab küsimusele, kuidas käituda noorte "müügiässadega", kes ootavad suurt palka, aga tulemust veel pole.

Esimeses järjekorras peaks hindama, kas tegemist on tõepoolest tegijaga või niisama tühikargajaga. Kui potentsiaali tundub olevat, võiks kokku leppida tasuvusperioodi, mille jooksul temasse sisseelamisperioodil investeeritud aeg ja raha peaks hakkama tööandjale tagasi tooma.

Kui näidata töötajale reaalseid rahalisi kulutusi, mida tööandja teeb töötasule, maksudele, töökoha sisustusele, juhendajate töötasudele jms peale, ning tuua kõrvale, milline peaks olema müügitulemus, et seda katta, mõjub see tavaliselt kainestavalt.

Oluline on kujundada müügiinimestes ettevõtlikku hoiakut, mis tähendab iseseisvust, vastutust ning pidevat püüdu asju paremini teha. Juba eos peaks kummutama arvamuse, et palka makstakse lihtsalt ägeda oleku eest.

Kadri Seeder esineb 19.09 Müügijuhtimise Aastakonverentsil teemaga "Palk: mille eest müügis palka maksta?"

 

 

Osale arutelus

  • bestsales .ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara