Telefonimüük viis käibed lakke

Eelmisel aastal kasvatasid rohkem kui pooled otseturundus ja telemarketingi ettevõtted käibeid, jõudsasti kasvasid just telefonimüük ja -klienditeenindus, mis on ettevõtjate sõnul efektiivseim viis kliendini jõudmiseks.

Äripäeva Otseturundusfirmade TOPist selgus, et otseturundusäris kasvavad kõige kiiremini kõnekeskused ja telefonimüügiga tegelevad ettevõtted.

Laursen OÜ juht ja partner Urmas Agu ütles, et telefonimüügi turu kasv on ootuspärane, sest see on endiselt üks efektiivsemaid vahendeid marketingijuhi arsenalis kliendini jõudmiseks. Kui võrrelda kliendivõitmise hinda erinevate turunduskanalite lõikes, siis on telefonimüügi osakaal Agu sõnul tänu järjest madalamatele kommunikatsioonikuludele kasvanud.

Mullune 41% käibekasv oli Agu sõnul selline, nagu oligi oodata. „Investeerime pikaajalistesse kliendisuhetesse ja kvaliteeti ja käibekasv on otsene tunnustus meie klientidelt,“ ütles ta. 

See-eest ei tähtsustaks Agu kasumit üle, sest kasvufaasis ettevõttena investeerib Laursen vaba raha ettevõtte arengusse. Laursen OÜ kahekordistas eelmisel aastal kasumit 4661 euroni. Sellelt aastalt ootab ta käibe kahekordistumist, praegu liigub ettevõte plaanipärases graafikus. Tema sõnul tuntakse endiselt enim huvi telefonimüügi kohta, samas on kasvanud huvi ka klienditeeninduse ja kliendihoidmise valdkondades, mida nähakse üha enam müügikanalitena.

Loe Äripäevast, mis viis Runway Internationali pool kasumist, kuidas muutus FCR Media tütarettevõtte Kõnekeskus AS müügitulu ja millist teenust kliendid kõige enam nõuavad. Vaata ka ettevõtete majandustulemusi.

Osale arutelus

  • Eliisa Matsalu

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Teabevara