SEMINAR: Kuidas müüa rohkem, kui osta soovitakse?

Praktiline seminar, mis jagab näpunäiteid ja nõuandeid müügi kasvatamiseks.

Mitmetel seminaridel ja konverentsidel on jutuks tulnud, et teenindajad ei julge teha lisamüüki, sest kardavad saada kliendi käest eitava vastuse. Seminaril "Kuidas müüa rohkem, kui osta soovitakse?" räägitaksegi sellest, milline on lisamüügi seis Eestis ja Euroopas, mis takistab eestlastel lisamüüki teha, kuidas kliendile läheneda, kui palju peaks teenindajatele maksma lisamüügi eest ja kuidas panna teenindusettevõte ise müüma.

Aeg: 6. november 2014 kell 9.00 - 15.15

Koht: Hotell Euroopa, Paadi 5, Tallinn

Eriti oodatud: jaekaupluste, restoranide, hotellide, turismiettevõtete ja teenindusasutuste juhid ja keskastmejuhid.

Registreerimine: kõige mugavam on seminarile "Kuidas müüa rohkem, kui osta soovitakse?" registreeruda SIIN.

Seminari programm:

09.00 – 09.30 kogunemine

09.30 – 10.00 Lisamüügi seis ja võimalused. Praktilised näited Eestist ja Euroopast. Juhtimiskonsultant ja koolitaja Ester Eomois
Ester Eomois räägib lisamüügi trendidest ja peamistest probleemidest. Milline on lisamüügi seis Eestis ja millised arengud toimuvad Euroopas.

10.00 – 10.30 Mis takistab eestlastel lisamüüki tegema? Tallinna Ülikooli Psühholoogia Instituudi lektor Avo-Rein Tereping
Avo-Rein Tereping arutleb selle üle, miks eestlaste loomuses ei ole aktiivne lisamüük ja miks nad ei tunne seda tehes ennast hästi. Kas annab kuidagi muuta inimese mõttemaailma. Inimese mõtetes on kurjajuur sees, mis genereerib endast negatiivse kuvandi, kui pähemäärijast. Kuidas saavutada enesekindlust ja kuidas käituda inimestega suheldes loomulikult, kui neile pakud teisi tooteid lisaks.

10.30 – 11.15 Nipid, kuidas kliendile läheneda. Müügikoolitaja Romet Nael
Romet Nael annab nõuandeid, kuidas klientidele läheneda nii, et nad sooviksid kohe ostma hakata. Kuidas panna klient teenindusettevõttes ennast hästi tundma ning teenindaja teeks oma tööd naudinguga. Millised on need fraasid, mida teenindaja peaks kasutama, et klient ei saaks vastata eitavalt.

11.15 – 11.45 Kas lisamüügi eest peaks teenindajale boonust maksma ja kuidas seda mõõta lisamüügi tulemust? EJ Konsultatsioonide tulemusjuhtimise ekspert Elar Killumets
Kuidas ettevõtted saavad mõõta, et kas teenindajad teevad lisamüüki. Kui palju peaks lisamüügi pealt lisa maksma? Kuidas panna lisamüügi tegemine teenindaja töökohustuste hulka, et see tuleks tal loomulikult välja?

11.45 – 12.45 Lõuna

12.45 – 13.15 Kuidas kliendi soove ennetada? L’Dolce Vita (Okaidi ja Change kauplused) omanik ja juhatuse esimees Janek Birmbaum
Janek Birmbaum räägib, kuidas nende ettevõtete teenindajad täidavad klientide vajadusi ning oskavad mõnusalt pakkuda ka tooteid lisaks. Change’i ja Obaibi kaupluses käies on teenindajad alati abivalmis ning aitavad kliendil meeldivalt leida sobiliku toote. Kauplusest on raske väljuda ostu sooritamata. Birmbaum räägib, kuidas nad koolitavad enda teenindajaid, kuidas nende teenindajad julgevad teha seda esimest sammu. Miks on klientidel nende kaupluses mõnus käia ja pärast ostu jääb ikka hea tunne?

13.15 – 13.45 Kuidas mõjutada klienti veebist rohkem ostma? (esineja kinnitamisel)

13.45 – 14.15 Kuidas muuta teenindus restoranis efektiivseks? Leib Resto ja Aed ning Umami restorani peremees ja sommeljee Kristjan Peäske
Restoranide Umami ja Leib Resto & Aed juhatuse liige Kristjan Peäske räägib enda kogemusest, kuidas restoranides toimub lisamüük? Mis on nende restoranide fenomen, et kliendid jooksevad neile tormi ja seal on raske lauda saada. Kas mõjutajateks on teenindajad, tuntud omanikud või meedia? Kui palju sõltub teenindajast, et klient tuleks tagas või telliks ühe külastuse ajal rohkem?

14.15 – 14.45 Kuidas panna klient tegema korduvostu? salon+ salongiketi juht Helena Lõhmus
Helena Lõhmus räägib Salon+ kogemusest, kuidas nad meelitavad kliente tagasi, kuidas nad panevad kliendid enda juures mõnusalt tundma. Kuidas nemad teevad lisamüüki ja miks inimesed tahavad käia just nende juures ja mitte kuskil mujal ilusaongis. 

14.45 – 15.15 Kuidas paigutada tooteid teenindusasutuses nii, et klient soovib neid ise planeerimatult osta? Brandbook konsultant Evelin Mägioja
Evelin Mägioja toob erinevaid näiteid Eestist ja mujalt, kuidas on tooted paigutatud kauplustes, hotellides, restoranides sedasi, et klient soovib neid planeerimatult osta.

Osalustasu:
kuni 22. oktoober 179 eurot (km-ga 214,8€)
tavahind  229 eurot (km-ga 274,8€)
Mitme osaleja soodustus -5%, kui ettevõttest osaleb 2 või enam inimest.

Registreerimine:
Kõige mugavam on registreerida konverentsile SIIN
või saatke osaleja ja ettevõtte andmed registreerimine@aripaev.ee

Info:
Programmijuht Maarit Eerme
Kirjutage: maarit@kaubandus.ee
Helistage: 51 44 884

Osale arutelus

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Volume Design otsib Eesti turu MÜÜGIJUHTI

CV-Online Estonia OÜ

02. november 2017

Teabevara