Brändimuutuse läbinud Elisa jätkab uue strateegia ja tegevusvaldkondadega

Brändimuutuse läbinud Elisa jätkab uue ilme, brändilubaduse ning uueneva strateegiaga, pakkudes uusi nutikaid lahendusi info- ja kommunikatsiooni-tehnoloogia valdkonnas.

Elisa uueks brändilubaduseks on „Uued nutikad viisid teha teatud-tuntud asju“ ning sellest lähtub edaspidi ka ettevõtte igapäevane suhtlus oma klientide ja partneritega.

„Meie bränd on muutunud senisest oluliselt värvilisemaks, rõõmsamaks ja dünaamilisemaks, andes selgemalt edasi sõnumit, et Elisa on varasemast oluliselt mitmekülgsem,“ ütles Elisa Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu. „See ei ole enam kitsalt telekommunikatsiooni bränd, vaid me soovime olla enamat kui mobiilside operaator.“

„Meie innovatsiooni lähtekohaks on tõdemus, et kõige olulisemad asjad elus tegelikult ei muutu – inimesed tahavad üksteisega suhelda, teistest hoolida, teha tööd, lõbutseda ise ja lõbustada teisi, teenida raha ja seda kulutada,“ selgitas Andrus Hiiepuu. „Lihtsalt viisid, kuidas seda tehakse on muutunud. Me otsime teedrajavaid, elamusrohkeid, tõhusaid ja soodsaid viise teha olulisi asju uutmoodi – kokkuvõttes lihtsamini.“

Andrus Hiiepuu sõnul ei saa järgmised suured muutused olema mitte mobiilinterneti valdkonnas, vaid mobiilinternet koos nutiseadmetega saab olema ise üheks suureks muutuste põhjustajaks, mis tuleb muutma kõiki tööstusharusid väljaspool telekommunikatsioonisektorit ennast. „Meie sooviks on käia kaasas nende muutustega ning tulla pakkuma internetipõhiseid teenuseid ka väljaspool klassikalist mobiilside valdkonda," lisas Hiiepuu.

Täna avas Elisa Ülemiste keskuses esimese uue kontseptsiooniga esinduse.

 

Osale arutelus

  • bestsales.ee

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Global Marine Supply otsib JAEMÜÜGI OSAKONNA JUHTI

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

EasySnap otsib Skandinaavia suuna MÜÜGIJUHTI

Easysnap Co-Packing Northern Europe OÜ

17. detsember 2017

Teabevara