Nipid, kuidas jõuda klientide südamesse

Müügikoolitaja Ekke Lainsalu jagab kuus hästitöötavat nippi kuidas jõuda klientide südamesse ja seeläbi oma tooteid paremini müüa.

1. AJA KLIENT NAERMA.

Milliseid reklaamklippe inimesed viitsivad vaadata? Ainult neid, mis ajavad tõsiselt naerma või on mingil muul olulisel kombel eristuvad. Täna on võimalik teha sisuliselt nutitelefoniga reklaamklippe, mille omahind võib olla olematu, kui see aga teha põneva sisuga, võib see viraalselt tuhandeteni levida.

2. RAHAPAKID JÄTA MINEVIKKU.

Tasub panna oma tiimid tööle ja genereerida midagi loovat, mitte osta kesiseid ideid reklaamiagentuuridelt suurte summade eest sisse.

3. KAASA KOGU TIIM!

Kaasa turundusse ettevõtte tiim. Üksainus originaalse stsenaariumi põhjal loodud video Youtube’is võib tuua kümneid tuhandeid vaatamisi ja sealt edasi nii mõnegi müügitehingu. Ei oska ja pole loovust? Inimesed on tegelikult väga loovad, kui neile anda võimalus selle väljendamiseks. Pange oma tiimid oma isikliku ettevõtte loovjuhtidena tööle – sealt võib tulla tõelisi pärleid.

4. OLE MOBIILNE!

Väga oluline on tähelepanu pöörata turundamisele mobiilsetes seadmetes. Kuna inimesed istuvad üha rohkem arvutite asemel telefonides ja tahvelarvutites, siis peaks ka turundamises sellega arvestama.

5. KOLI SOTSIAALMEEDIASSE!

Ole nähtav internetis ja mõista ka isikliku meilinglisti kasvatamise olulisust – kõik me puutume igapäevaselt kokku turundamisega Facebookis, kus meile püütakse midagi pakkuda.

6. OLE ALTERNATIIVNE!

Väga palju on kasutamata alternatiivse turundamise võimalusi, olgu selleks kas või elementaarne blogimine.

Osale arutelus

  • Pille Ivask, Ekke Lainsalu

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Bestsalesi sotsiaalmeedias

RSS

Valdkonna tööpakkumised

Logotrade otsib REKLAAMKINGITUSTE PROJEKTIJUHTI

Logotrade OÜ

31. detsember 2017

Teabevara